Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Remklauw spuiten
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 augustus 2009 om 15:22 #17211728
Hoe spuit ik het beste mijn remklauwen,Iemand tips hiervoor? Demonteren? Afplakken?
28 augustus 2009 om 15:25 #17516909verven is makkelijker
bij de autospeciaal zaken hebben ze ook verf
als ze een autostyle boek hebben hier staat het ook in;)28 augustus 2009 om 15:35 #17516910gewoon remklauw demonteren. remblokjes er uit etc. en gewoon netjes spuiten. Das het mooiste !! :thumbup
28 augustus 2009 om 16:48 #17516911AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door speaker
gewoon remklauw demonteren. remblokjes er uit etc. en gewoon netjes spuiten. Das het mooiste !! :thumbupinderdaad
en dure speciale remklauw verf hoef je niet te nemen
zo verschrikeleijk heet worden ze nu ook niet weer dat het eraf branddenk maar eens aan b.v een zwarte auto die de hele dag in de zon staat
hoe heet die dan wordtlak blijft ook gewoon zitten;)
28 augustus 2009 om 17:46 #17516912Hammerite is the shizzle.
Mocht ik ooit nog tijd over hebben tjed ik ze daarmee in…..:thumbupGreetz Comfortcruiser
30 augustus 2009 om 13:27 #17516913je hebt bij de Brezan 2 busjes, kost ongeveer 30 euro. Zit dacht ik een kwastje bij.
Gewoon schoonborstelen en alle deeltjes van de klauw insmeren en klaar.
30 augustus 2009 om 17:02 #17516914Gewoon 1 keer per jaar opnieuw schilderen/spuiten,als je bijv. je wintervelgen( of zoals in mijn geval je vakantievelgen )demonteerd,dan heb je er toch alles afliggen en inderdaad gewone verf werkt gewoon goed
30 augustus 2009 om 20:28 #17516915origineel gepost door ahrend
( of zoals in mijn geval je vakantievelgen )offtopic, ik weet het. Maar vakantie velgen? wintersport, of zo?
31 augustus 2009 om 19:34 #17516916origineel gepost door 2000
origineel gepost door ahrend
( of zoals in mijn geval je vakantievelgen )offtopic, ik weet het. Maar vakantie velgen? wintersport, of zo?
Nee,zomervakantie,maar dan zet ik er altijd andere velgen op,ik heb in het verleden al meer dan eens meegemaakt dat je ergens in Frankrijk in zo’n pitoresk ,zonovergoten dorpje terecht komt waar ze nog nooit van een fatsoenlijke stratemaker hebben gehoord:thumbdown en waar je dan een tegenligger krijgt die TOTAAL geen begrip:fy1 heeft voor jou mooie velgen waar je het hele jaar zuinig op bent en dat je daar dan stapvoets over zo’n gatekaas weggetje kunt gaan lopen kl*ten,ook op sommige campings is het al niet veel beter,dus om ergernis te voorkomen ,gooi ik ze er altijd af,en eerlijk is eerlijk voorheen met mijn 215/35/18 op mijn B moet ik zeggen dat 1300km op 195/65/15 toch wel wat comfortabeler rijd.:agent
Zo ik heb gezegd1 september 2009 om 12:48 #17516917origineel gepost door ahrend
origineel gepost door 2000
origineel gepost door ahrend
Nee,zomervakantie,maar dan zet ik er altijd andere velgen op,ik heb in het verleden al meer dan eens meegemaakt dat je ergens in Frankrijk in zo’n pitoresk ,zonovergoten dorpje terecht komt waar ze nog nooit van een fatsoenlijke stratemaker hebben gehoord:thumbdown en waar je dan een tegenligger krijgt die TOTAAL geen begrip:fy1 heeft voor jou mooie velgen waar je het hele jaar zuinig op bent en dat je daar dan stapvoets over zo’n gatekaas weggetje kunt gaan lopen kl*ten,ook op sommige campings is het al niet veel beter,dus om ergernis te voorkomen ,gooi ik ze er altijd af,en eerlijk is eerlijk voorheen met mijn 215/35/18 op mijn B moet ik zeggen dat 1300km op 195/65/15 toch wel wat comfortabeler rijd.:agent
Zo ik heb gezegdklinkt logisch :thumbup
1 september 2009 om 14:49 #17516918Toevallig, wou net een zelfde soort vraag stellen. Of het verfen of spuiten van remklauwen de enigste optie is. Is het niet mogelijk een al rood/blauw gespoten set te kopen? Zoja, waar op internet is dit mogelijk?
Vincent
2 september 2009 om 11:44 #17516919Waarom zou je een ander set kopen die je er ook nog op moet zetten???
Als je je remklauwen eraf haalt en netjes spuit met een spuitbus heb je hetzelfde resultaat.
Bij beide keren moet je toch je remklauwen eraf halen…. ;)
Of je moet het heel netjes met een kwastje kunnen.
Ik ben weleens met een kwastje in de weer geweest maar ik vond het resultaat niet zo heel erg mooi. (kan ook aan mijn verfkunst liggen ;))
Het is wel het makkelijkst, je hoeft alleen maar je wielen eraf te halen en je kunt beginnen.Keer daarna had ik andere remklauwen gekocht en die op mijn gemakkie netjes gespoten met een spuitbus.
Resultaat was een stuk netter.
Remklauwen moesten er alleen nog erop gezet worden.2 september 2009 om 14:35 #17516920origineel gepost door comfortcruiser
Hammerite is the shizzle.
Mocht ik ooit nog tijd over hebben tjed ik ze daarmee in…..:thumbupGreetz Comfortcruiser
(Ex-)marine? :hmmz
2 september 2009 om 17:22 #17516921nou gewoon met het kwastje
wel een verfzetje van een gerenomeerd autobedrijf gehaald
remklauwen eerst goed schoonborstellen met stalen borstel
daarna alles goed ontvetten
daarna met kwast 2x schilderen ,ziet er uit alsof het gespoten is
als je maar goed spul gebruikt en geen kwantumspul of iets dergelijks -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.