remblokken en abs

Forumindex Forums Modellen Omega remblokken en abs

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    slotjuh1988

ik heb vandaag me remvoeringen voor vervangen en alles terug gemonteerd zoals het zat voordat ik dat had gedaan brande mijn abs lampje maar start na montage de auto en abs uit dus denk alles tip top maar nee naar paar honderd meter gereden te hebben springt me abs weer aan heeft iemand een idee wat dit kan wezen want is best wel irritant dat ie 1st uit is dan opeens aan terwijl alles toch nieuw is

ik hoor graag van jullie
      mvg simon

Slurpy

misschien een abs sensor kapot ??

andrew2

Remblokken (geen remvoeringen, lijkt me een tamelijk unieke Omega die remvoeringen voor heeft :jerry) hebben helemaal niks met de ABS te maken, hooguit met een melding in de boardcomputer over versleten remblokken. Je moet die melding bij een garage laten uitlezen, dan weet je waar je moet gaan zoeken naar het probleem.

Andrew

Jack-omegax3.0xe
          Deelnemer

Denk dat je met monteren even aan de abs sensor hebt gezeten waardoor je abs weer even fuctioneerde.

Kunt hem laten uitlezen bij de vod die zal je dan vertellen wat er aan de hand is.

Gr Jack

wim-v6
            Deelnemer

ABS lampje heeft inderdaad niks met de remblokken te maken!!!

Willem

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.