Rem trilt

Forumindex Forums Modellen Corsa Rem trilt

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    joop1970
    Deelnemer

Geen idee, ik weet niet of je zelf handig bent? Dan zit het er voor onder de 100 euro op.

richardschaeks
      Deelnemer

veels te veel 450 euro al gauw met onderdelen

tamiya
        Deelnemer

Heb het toevallig laatst laten doen. Nieuwe schijven/blokken en nieuwe remolie a 330 euro(op een Corsa B). Dit was bij Bosch Carservice. Inderdaad als je het zelf kunt doen, kan het veel goedkoper ;)

manta1

zou eens moeten kijken hoe het in elkaar steekt, had gelezen hier dat je enkel de gehele remklauw eraf moet halen en een borg moer/schroef. maar zitten die schijven verder niet vast dan? bijvoorbeeld van mij motorfiets, zitten de schijven met 6 of 8 inbusjes vast. handig ben ik wel, doe het onderhoud van mijn motorfiets ook, en deed ook veel onderhoud aan me manta zelf.
            zal binnenkort eens op internet gaan kijken naar foto’s en dergelijke tevens zou ik namelijk ook gelijk de homokineet moeten vervangen. heb eventueel beschikking over een brug dus dat maakt het al wat makelijker.

joop1970
            Deelnemer

Nee, schijven zitten met 1 klein borg moertje vast, voor de rest houden de wielbouten de schijf op zijn plek

manta1

oke thnx Weer wat geleerd. Dan word dat het eerste klusje na de winter. auto word nu toch niet mee gereden.

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.