Relais achterruit verwarming Astra F Cabrio

Forumindex Forums Modellen Astra Relais achterruit verwarming Astra F Cabrio

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Opel_Bjorn
    Deelnemer

Wie o wie weet welke relais er van de achterruit verwarming is? We hebben het hier over een Astra F Cabrio X18XE. Achterruit verwarming werkt niet en de zekering zelf is nog héél. Het instructieboekje zegt niet welke relais van wat is. Is het ook normaal dat er 2 draden naar de achterruit gaan maar niet op de ruit zelf zijn aangesloten? Lijkt me wel origineel te zijn.

Onder de motorkap naast de batterij

Onder de motorkap boven de rembooster

Zekeringkast in het interieur

De aansluiting aan de ruit zelf (lijkt origineel door de gaatjes in de kap). Ik heb hier ook geen spanning op de klemmen als ik meet.

johanhummer9
      Deelnemer

Dat blauwe klemmetje is niet origineel

Opel_Bjorn
        Deelnemer

Volgens mij toch een modificatie door opel ofzo. In het cabriodak zit een speciaal gaatje gestikt waardoor deze draadjes naar binnen lopen. Volgens mij zijn de draden langer gemaakt om te voorkomen dat ze los komen als je het dak bedient.

Opel_Bjorn
          Deelnemer

Of misschien moet het zwarte klemmetje gewoon op de ruit gestoken worden :p :D. Want ik heb op de blauwe klemmetjes gemeten. Maar naar waar lopen die blauwe klemmetjes dan naartoe want die verdwijnen achter de bekleding :p

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.