Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › rekord stuurpen verwijderen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 december 2011 om 17:00 #17243846
hallo ik probeer mijn e2 rekord omtebouwen naar stuurbekrachtiging
ik heb eeb mooi setje op de kop getikt
nou zit er een kortere stuurpen bij ivm bekrachtiging
maar hoe haal ik de pen eruit
ik heb het stuur al verwijderd en het mechanisme met de pitman arm
dus boven en onder los (en verwijderd)
ik heb het contact slot er ook uit maar de stuurpen zit nog steeds vast
weet iemand raad en of heeft een download van het werkplaatshandboek
het gaat om een 2.o s uit 1983
ik heb het setje compleet dus ook de dubbele poelie
het setje is orgineel van een 2.4 rekord station
alles is mij verder duidelijk en heb al gecontroleerd alles past
alleen die stuurpen is mij een raadsel
als dat duidelijk en klaar is vraag ik jullie wel hoe ik dat contact slot er weer in krijgbvd jongens
2 december 2011 om 22:55 #17953904iemand :hmmz
3 december 2011 om 07:40 #17953905AnoniemLid sinds:
1 January 1970stuurpen moet er naar beneden uit
heb je niet een andere huis nodig voor die stuurpen dan???
was bij de d rekord wel zo ;)
een e rekord heb ik zelf nog nooit omgeboud ;)3 december 2011 om 08:06 #17953906als het goed is moet die korte pen er zo inkunnen
hij is alleen aan de onder kant iets korter ivm dat de bekrachtiging iets groter is
de complete set heb ik zelf niet gedemonteerd
meestal word die stuurpen er niet bij geleverd en kan je gewoon ong.7cm van je oude af flexen
ik heb dus alles er al af zelfs het contactslot maar de pen klemt hij wil niet omhoog en niet naar beneden
ik wil hem geen klappen met de hamer geven ivm beschadiging huis
iemand nog raadmvg marc ut fryslan
3 december 2011 om 15:00 #17953907Ik heb ook de oude stang ingekort met de flex, werkt prima.
De oude pen wil niet uit het holle gedeelte van de stang?
Of wil de gehele stang niet uit de stuurbuis?10 december 2011 om 19:33 #17953908Het stuur en contactslot kun je eigenlijk gewoon laten zitten. Onder je dashboard zit de stuurpen vast met 1 bout tegen schutbord en twee bouten tegen bovenzijde. Die losdraaien. Onderaan de stuurpen bij het schutbord zit een klem. Die losdraaien en een beitel tussen de klem slaan. Als het goed is pak je nu de stuurpen compleet met stuur eruit.
Hoop dat je hiermee vooruit kunt, je vraagstelling is niet helemaal duidelijk. Mocht dit niet helpen, maak dan even een foto’tje.
Groet, Marco -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.