Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Rekord station bijna in mijn handen..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 mei 2010 om 09:06 #17221078AnoniemLid sinds:
1 January 1970Wie heeft wat informatie, zoals welke motoren er in de volgende zaten en versnellingsbak enz.
Hoelang geproduceerd..B Commodore en C Commodore voyage.
Foto’s van originele wagens wordt zeer zeker gewaardeerd:)
11 mei 2010 om 09:10 #17670350b commodore station kan je vergeten. daar zijn er maar 5 van gemaakt. 3 vierdeursjes en 2 tweedeursjes. en ze waren allemaal wit.
was een speciale productie voor een tv zender.
11 mei 2010 om 09:11 #17670351AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ik weet dat de B kort leverbaar was, maar dat er maar 5 of wat van gemaakt zijn:o
11 mei 2010 om 10:28 #17670352jep dat is echt zo. ik heb volgens mij wel ergens een foto van eentje. ik ga even voor je kijken. me vader heeft er ook een maar dat is een rekommodore:P
11 mei 2010 om 10:44 #17670353dat is een originele commodore B caravan:wors
11 mei 2010 om 11:04 #1767035411 mei 2010 om 11:59 #17670355AnoniemLid sinds:
1 January 1970deze werd vorig jaar gespot in Essen :thumbup
11 mei 2010 om 13:56 #17670356AnoniemLid sinds:
1 January 1970Heej, erg bedankt alvast!
Ik kreeg nu van iemand te horen dat er maar 3 zijn gebouwd van B, niet 5?
Inderdaad, jouw pa heeft een, kreeg ik ook te horen, omgebouwd dan.
11 mei 2010 om 14:08 #17670357er zijn er 5 gebouwd. echt waar. dqp-sammy zegt dat er 3 gebouwd zijn.
en dan klopt ook. maar dat zijn alle 3 vierdeursjes. en er zijn ook nog 2 2-deursjes.
11 mei 2010 om 15:01 #17670358AnoniemLid sinds:
1 January 1970ik had er ook 1
maar ook dat was een rekommodore;)
was een 2,8 automaat
5 gaats assen
2 banken voor en achter
en bediening van de automaat bak aan de stuurkolom;)11 mei 2010 om 15:11 #17670359AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ja, die groene heb ik ook vaker gezien, alleen nooit in het echt, nondeju.
Is die nu ook weer van iemand op dit forum of?
11 mei 2010 om 15:13 #17670360die van me vader ook dan maar:
specs:
– 5 gaats assen. met schijven achter en geventileerd voor.
– c3.0ne motor 177pk
– getrag 265 bak
– 6 cilinder op kenteken
– Anton Weidner RVS uitlaat systeem
– Anton weidner veren rond-om
– ruitewissers voor de koplamp:o:P
– getint glas
11 mei 2010 om 15:17 #17670361AnoniemLid sinds:
1 January 1970Echt super, die heb ik ook ergens op deze forum of andere forum gezien:thumbup
Zeg ik dit goed:
Voorkant of radiator veranderen
assen van een commodore b
motor senator/omega, in ieder geval 3 liter
En dan hoef ik alleen een aangepast aandrijfas of?Want ik ben dus op zoek naar een d rekord station en dan gaan ombouwen ook.
11 mei 2010 om 15:23 #17670362AnoniemLid sinds:
1 January 1970de meine
is niet van een forum lidmaar is naar een verzamelaar gegaan van
opelstations;)inderdaad andere assen
ander front of standaard front verbouwen voor de grotere radiateur
en uiteraard moet de radiateur verder naar voren voor die 2 cil extra;)als je assen van een b commodore pakt
neem dan ook die tussen as:thumbupenkel moet je de steunen aan de (as zijde)
voor de schokbrekers even veranderenbij n station as zitten die anders dan bij n sedan;)
ik heb ooit wel n topic gehad over die groen van mij
zal wel ff zoeken of dat nog bestaat;)11 mei 2010 om 15:26 #17670363AnoniemLid sinds:
1 January 1970topic zelf is verdwenen
hiero nog wel n restantje
http://opel-forum.nl/viewthread.php?tid=79422&goto=search&pid=107391711 mei 2010 om 15:33 #17670364AnoniemLid sinds:
1 January 1970heej, dankje!!
Ik heb de tussenas nog liggen hier van een sedan commodore.
De achteras met schijfremmen is net verkocht:mad:
11 mei 2010 om 16:13 #17670365AnoniemLid sinds:
1 January 1970oe das jammer die had je nu mooi kunnen gebruiken
maar n nette d rekord staion is ook al ff zoeken denk ik????
maar de ombouw naar 6 cilinder is best te doen
dat valt genoeg meemeeste delen van de commodore passen gewoon op je rekord;)
ik had ook de stuurbekrachtiging overgezet
op de rekord
;)11 mei 2010 om 16:14 #17670366ja dat zal ik ook meteen doen.
en er staat een hele mooie d rekord op mp. diegene met die BBS wielen:thumbup:wub
11 mei 2010 om 16:23 #17670367AnoniemLid sinds:
1 January 1970Wat zal je meteen ook doen??
Ja, die heb ik gezien!
Stuurbekrachtiging heb ik ook nog kompleet liggen
en
ik weet minstens nog 3 caravan’s te staan.
11 mei 2010 om 16:26 #17670368AnoniemLid sinds:
1 January 1970ok dan
dus je hebt keuze zat
dan moet je der gewoon voor gaan denk ikik heb de meine weggedaan omdat hij maar weinig mocht trekken (aanhanger)
heb der zelfs n flinke boete om gehad:thumbdown
toen ben ik overgestapt naar een chevy van als werkpaardvoor m,n verbouwing
maar vond de rekommodore wel n erg leuk ding om in te rijden
ook veel aanspraak van wat oudere mensen
die ook zo1 gehad hadden:P:P:jerry:jerry11 mei 2010 om 16:30 #17670369AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ha, ja dat zal vast met aanspraak..
Ja, dat wil ik ook en natuurlijk uiteindelijk ook op kenteken.
Die achteras had ik verkocht, omdat ik toen nog geen commodore station wou, ik wil vaak weer wat anders.
Maar als ik gewoon alles klaar heb liggen, gaat het zeker gebeuren.
Ik wil van mijn kadett af, die kan ik misschien ruilen met ene die een station heeft, ik heb hem ook laten weten van dit idee.
Houdt dit topic maar in de gaten:D
11 mei 2010 om 16:30 #17670370meteen stuurbrachtiging erop;)
bedoelde ik.
11 mei 2010 om 16:33 #17670371AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ah ok, dan ligt het ook niet meer in de weg:thumbup
mijn u2u gelezen over de remklauwen met foto’s aan melvin?
11 mei 2010 om 16:35 #17670372jep
gaat me vader morgen maken. ik wil het wel doen maar moet hard leren voor me examens:thumbup want ja, ik wil volgend jaar wel naar de HTS autotechniek:thumbup:D11 mei 2010 om 16:37 #17670373AnoniemLid sinds:
1 January 1970maak anders even een nieuw topic over je rekommodore
staat wat overzichtelijker:thumbup
bij interesse wil ik wel ff kijken of ik nog wat plaatjes van de ombouw heb?;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.