heren ik heb een vraagje.
ik heb een rekord e2 1.8e met 4 gaats velgen .
ik heb er op meets wel eens gezien met 5 gaats velgen.
nu is mijn vraag is dit makkelijk over te zetten…b.v allen maar naven of zo of moet je hele assen vervangen.
waarom deze vraag makkelijk ik wil namelijk een setje zeer aparte velgen verbreden voor de rekord maar deze zijn 5×120.
heeft iemand deze ombouw al eens gedan en is het een hoop werk
Alleen de naven voor passen niet, moet je de hele veerpoot pakken. Neem je deze van een Commodore dan moet je ook de stabistang mee omzetten, neem je die van een Senator hoeft de stabistang niet mee om te zetten. Achteras is idd die van een Vommostation. Werk is op zich eenvoudig te doen. Past 1 op 1.
Die achteras is volgens mij niet makkelijk te vinden toch…..
Denk dat ik het gewoon bij vier gaats hou.
Tenzij ik ooit goedkoop wat tegen het lijf loop
Bij mijn Rekord is de volledige vooras afkomstig van een Senator A1,en de achteras is van een Rekord (3:45 overbrenging) alleen zijn de steekassen en remmen van een Commodore C, waarvan de lagertappen zijn iets afgedraaid zodat de lagers van een Rekord passen (Commodore C heeft grotere lagers)
Dus rondom 5-gaats :D
Auteur
Berichten
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.