rekord e2 station 4 en 5 gaats assen

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD rekord e2 station 4 en 5 gaats assen

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17256173
    hanskadett
      Lid sinds:
      18 April 2009

      heren ik heb een vraagje.
      ik heb een rekord e2 1.8e met 4 gaats velgen .
      ik heb er op meets wel eens gezien met 5 gaats velgen.
      nu is mijn vraag is dit makkelijk over te zetten…b.v allen maar naven of zo of moet je hele assen vervangen.
      waarom deze vraag makkelijk ik wil namelijk een setje zeer aparte velgen verbreden voor de rekord maar deze zijn 5×120.
      heeft iemand deze ombouw al eens gedan en is het een hoop werk

      #18116259
      Freestyler
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 January 2006

        naven voor van commodore/snator, achteras van commodore caravan

        #18116260
        ben-limo-16v
          Lid sinds:
          6 May 2005

          Alleen de naven voor passen niet, moet je de hele veerpoot pakken. Neem je deze van een Commodore dan moet je ook de stabistang mee omzetten, neem je die van een Senator hoeft de stabistang niet mee om te zetten. Achteras is idd die van een Vommostation. Werk is op zich eenvoudig te doen. Past 1 op 1.

          #18116261
          hanskadett
            Lid sinds:
            18 April 2009

            Die achteras is volgens mij niet makkelijk te vinden toch…..
            Denk dat ik het gewoon bij vier gaats hou.
            Tenzij ik ooit goedkoop wat tegen het lijf loop

            #18116262
            Jo1
            Deelnemer
              Lid sinds:
              15 September 2004

              Hoezo is de achteras van een gewone commo C-sedan niet goed?

              #18116263
              Freestyler
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 January 2006

                kan ook, maar dan moest je dacht ik de draag armen om zetten.

                #18116264
                robkuh
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  24 December 2010

                  Bij mijn Rekord is de volledige vooras afkomstig van een Senator A1,en de achteras is van een Rekord (3:45 overbrenging) alleen zijn de steekassen en remmen van een Commodore C, waarvan de lagertappen zijn iets afgedraaid zodat de lagers van een Rekord passen (Commodore C heeft grotere lagers)
                  Dus rondom 5-gaats :D

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.