Rekord E1 2.0e 2deurs

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    opelvectrafreak

Sinds gisteren in mijn bezit

Opel Rekord E1 1978
      2.0E
      2 deurs sedan

rijdt heerlijk heeft natuurlijk wel zijn plekjes enz
      maar goed dat lossen we zelf wel op

HAICO
      Deelnemer

ik vind de E1 normaal een saaie wagen, maar zo in het rood met die zwarte velgen heeft het wel wat :thumb

bananenbennie
        Deelnemer

Mooi ding, vooral tof dat het een 2 deurs is :thumb

Anoniem

idd, een 2 deurs spreekt meer tot de verbeelding dan een 4 deurs :thumb

Heb perzoonlijk niet zoveel met dit model, alhoewel ik wel een vette heb mogen bewonderen,
            daar waar m’n A1 vandaan kwam, daar stond ook nog een geweldige E Rekord,
            kreeg toen ineens interesse in een E Rekord, :shock: maar deze wilde de eigenaar toen niet kwijt :(
            blauwe kleur, helemaal technisch omgebouwd naar een dacht ik TE400 :wors
            optiek met bestikkering aan de zijkanten, sport interieur etc etc. :wub

affijn, met een beetje fantasie of origineel is er zekers iets moois van te maken :thumbup

Wens je alvast veel rijplezier in deze Rekord :thumb

opelvectrafreak

@HAICO wrote:

ik vind de E1 normaal een saaie wagen, maar zo in het rood met die zwarte velgen heeft het wel wat :thumb

Hij is Oranje ;) hahah met deze velgen vind ik hem op stuk leuker dan op origineel
              en ben dol op 2 deurs sedan uitvoeringen jammer dat niet meer gemaakt worden

en bedankt voor jullie reacties

zodra ik er wat aan verander staat het hier ook

astraminator
              Deelnemer

Ik had er ook niks mee. Totdat mijn vader een E-1 2 deurs kocht en ik net mijn rijbewijs had. Heb toen nog gewed met mijn vader dat ik hem wel dwars kreeg in de bochten. :D :D Natuurlijk gewonnen.
                Vond alleen de kleur niet zo geweldig wij hadden namelijk zo’n diarree kleur, licht bruin metallic.

Dan is deze wel mooier. Ben benieuwd of ik hem eens tegenkom als ik in Asten ben.

Veel plezier ermee, en houd hem mooi rijdend.

rinus de boer

Prima auto’s hoor. Ik had er ook eentje (nog niet zolang geleden verkocht) , een witte met rood interieur, wel weer een 4 deurs. Heb ik een groot deel van Europa mee doorgereden, en heeft me nooit laten staan.

opelvectrafreak

Ja prima tot vandaag

probleem met gas installatie na tijdje rijden
                    valt hij uit dan kan ik hem starten maar blijft hij niet lopen tenzij ik choke knop ingedrukt houdt
                    als ik half uurtje wacht doet hij het wel weer lijkt wel of er iets moet afkoelen

ik dacht aan veiligheids relais dat die te warm wordt

is dit mogelijk???

iemand ervaring mee

Peter_N14GTI
                    Deelnemer

Ja dat heb ik ook wel een met mijn rekord e en manta a.
                      Simpelste oplossing is de schakelaar van de brandstof op neutraal te zetten (geen brandstof) en dan starten tot hij aanslaat op de dampen en dan terwijl hij aanslaat hem weer op gas te zetten. Werkt eigenlijk altijd……

Suc6

chriske
                      Deelnemer

schone e1 – 2deurs
                        heb ook ene in restauratie staan, zal eind dit jaar wel in zijn nieuw kleurtje staan

grtz

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.