Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Rekord E Caravan/Commodore C Voyage vraagjes/advies
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 maart 2010 om 14:44 #17627225
origineel gepost door kenny900wb
de 2.2i motor wordt toch zeer gewaardeerd onder de opel liefhebbers toch;Is idd een mooi ding, maar voor mij wel erg ver rijden…
Zou mooi wezen dat er iets dichterbij zou staan.
@ obelix: heb je een u2u gestuurd. :vertag
Heb op verschillende fora gekeken en ingelezen in de Rekord Caravan en Commodore Voyage. Voor hetgeen waarvoor ik van plan ben hem te gebruiken vind ik de Rekord E1 Caravan en Commodore C Voyage errug zonde om te gebruiken als lastezel en winterauto. Dergelijke auto’s, vind ik, moet je origineel houden, koesteren en niet gebruiken als winterauto en lastezel.
Daarom heb ik besloten enkel te gaan kijken naar de Rekord E2 Caravan dus met kunstof bumpers en de grotere koplampen. De E2 wil ik nl wel gaan gebruiken waarvoor hij bij mij bedoeld gaat worden. Deze kan ik ook naar hartelust ombouwen naar 6-cilinder e.d.
13 maart 2010 om 20:03 #17627226AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door Alfred
origineel gepost door kenny900wb
de 2.2i motor wordt toch zeer gewaardeerd onder de opel liefhebbers toch;Is idd een mooi ding, maar voor mij wel erg ver rijden…
Zou mooi wezen dat er iets dichterbij zou staan.
@ obelix: heb je een u2u gestuurd. :vertag
Heb op verschillende fora gekeken en ingelezen in de Rekord Caravan en Commodore Voyage. Voor hetgeen waarvoor ik van plan ben hem te gebruiken vind ik de Rekord E1 Caravan en Commodore C Voyage errug zonde om te gebruiken als lastezel en winterauto. Dergelijke auto’s, vind ik, moet je origineel houden, koesteren en niet gebruiken als winterauto en lastezel.
Daarom heb ik besloten enkel te gaan kijken naar de Rekord E2 Caravan dus met kunstof bumpers en de grotere koplampen. De E2 wil ik nl wel gaan gebruiken waarvoor hij bij mij bedoeld gaat worden. Deze kan ik ook naar hartelust ombouwen naar 6-cilinder e.d.
tjah heb ook ff gekeken zou voor mij 800km zijn
enkele reismaar als ik echt zo,n ding zocht had ik dat voor deze auto er wel voor over;)
prijs kun je mischein nog n beetje afpraten
maar dan heb je wel n erg nette station:wors
mits de foto,s recent zijnvoor dat geld vind je hier niet n mooiere
obelix
staat er niet bij maar heb je der commodore assen onder gezet??
of enkel achter??14 maart 2010 om 08:23 #17627227Dat ding staat toch al een hele poos te koop. Best wel vreemd, vind ik.
14 maart 2010 om 16:26 #17627228Heb er niet zo’n haast mee. Eerst eens kijken of ik hier een beetje kan slagen voor een nette prijs. En anders kan ik altijd nog eentje uit Duitsland halen. Moet per se een originele en onverprutste Rekord E2 Caravan zijn (met een beetje mazzel een diesel…).
14 maart 2010 om 22:25 #17627229origineel gepost door Alfred
Heb er niet zo’n haast mee. Eerst eens kijken of ik hier een beetje kan slagen voor een nette prijs. En anders kan ik altijd nog eentje uit Duitsland halen. Moet per se een originele en onverprutste Rekord E2 Caravan zijn (met een beetje mazzel een diesel…).dus die van mij valt af is geen diesel
dacht dat je serieus belang bij die van mij had
maar als ik dit zo lees niet dus
dan zet ik hem wel op mp15 maart 2010 om 10:47 #17627230Heb ‘t er idd een beetje ongelukkig neer gezet zie ik nu. I.p.v ‘per se’ had er moeten staan ‘bij voorkeur’.
De jouwe heeft een 2.4i. Is voor mij geen probleem omdat ik de prijs zeer netjes vind. En het liefst heb ik een diesel maar een benzine is ook geen probleem. Want dan gaat hij omgebouwd worden naar gas. Aangezien de jouwe al op gas loopt, dikke prima.
Dus heb nog steeds serieuze intresse in de jouwe. Excuses voor m’n ongelukkige woordkeuze. ;)
1 april 2010 om 18:53 #17627231waar kan je deze overzet stukken voor de veerpoten vandaan halen heb je misschien n site of adres???
2 april 2010 om 09:55 #17627232origineel gepost door record78
@kenny900wbwaar kan je deze overzet stukken voor de veerpoten vandaan halen heb je misschien n site of adres???
2 april 2010 om 13:06 #17627233origineel gepost door Alfred
origineel gepost door record78
@kenny900wbwaar kan je deze overzet stukken voor de veerpoten vandaan halen heb je misschien n site of adres???
En Rob levert ze in twee dikten, neem de dikste variant van 1.5 mm. Scheelt haast niks in prijs (8 Euries geloof ik).
5 april 2010 om 20:12 #17627234origineel gepost door Alfred
Heb ‘t er idd een beetje ongelukkig neer gezet zie ik nu. I.p.v ‘per se’ had er moeten staan ‘bij voorkeur’.De jouwe heeft een 2.4i. Is voor mij geen probleem omdat ik de prijs zeer netjes vind. En het liefst heb ik een diesel maar een benzine is ook geen probleem. Want dan gaat hij omgebouwd worden naar gas. Aangezien de jouwe al op gas loopt, dikke prima.
Dus heb nog steeds serieuze intresse in de jouwe. Excuses voor m’n ongelukkige woordkeuze. ;)
Een diesel is toch niet echt een beste keus, opzich niet slecht maar ze hebben toch wel wat aandacht puntjes( de blokken dan)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.