Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › rekord carvan gezocht
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
12 augustus 2009 om 19:38 #17211366
wie weet of heeft er nog een rekord e1 of e2 te koop
in redelijke staat geen opgelapte bak
mag ook een commodore voyage zijn13 augustus 2009 om 15:43 #17510710AnoniemLid sinds:
1 January 1970kijk hier ff
euh…wel mooi opgelapt> http://autos.tweedehands.net/klassiekers-oldtimers/opel-rekord-c-caravan.htmlmaar zie geen prijs ??
of deze Duitser
> http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=119790478&__lp=8&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=22&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=2Deze mag je zelf oplappen :P
alleen ff een stukkie tuffen naar Dresden :o
succes met je zoektocht ;)
13 augustus 2009 om 15:54 #17510711AnoniemLid sinds:
1 January 1970dat zijn c rekords en niet e rekord die gezocht wordt;)
neem eens contact op met deze man
http://www.opel4ever.nl/als die er niet zelf 1 heeft staan
weet die waarschijnlijk wel ergens wat staan
;)13 augustus 2009 om 17:21 #17510712Succes ermee!
Gr Wesley
13 augustus 2009 om 17:30 #17510713In Duitsland op mobile.de staan ook nog een tweetal Commo’s Voyage:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=117315662&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1Ook nog een 4-tal Rekords Caravan in Duitsland te koop (voor het geval je hem zelf wilt importeren:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=119488185&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=22&makeModelVariant1.modelDescription=caravan&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1975-01-01&maxFirstRegistrationDate=1990-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1Gr Wesley
13 augustus 2009 om 18:20 #17510714Die metallic groene E1 is echt wel een mooie bak.
13 augustus 2009 om 20:08 #17510715Succes ermee!
Gr Wesley
al die auto’s had ik al gezien
die groene vind ik te duur voor wat er nog aan gedaan moet worden
die blauwe is me te slecht
en die bruine diesel in duitsland staat me te ver weg
en zo is er bij allemaal wel wat
ik heb er ook geen haast mee komt er vazelf wel een die me wel aan staat en de prijs normaal is voor wat je hebt13 augustus 2009 om 21:41 #17510716AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door louwe 16 klepper
dat zijn c rekords en niet e rekord die gezocht wordt;):hmmz bedankt, was de rest vergeten te lezen :D:o:cool:
14 augustus 2009 om 18:30 #17510717origineel gepost door obelix
Succes ermee!
Gr Wesley
die blauwe is me te slecht
hoe weet je dat die blauwe slecht is?maak je dat op uit de tekst en de foto’s,of heb je um al gezien?
ik had de adv. ook al eens gezien, een Rekord car. lijkt mij ook wel wat,dan moet ik eerst de Senator kwijt voor een goede prijs15 augustus 2009 om 09:48 #17510718AnoniemLid sinds:
1 January 1970Als ik die Blauwe bekijk, en voor die vraagprijs,
waar nog wel iets vanaf te babbelen valt, dan heb je toch
een redelijke, en geen opgelapte [duurdere] Rekord E in je handen. :hmmz:Duitgaande van de foto’s op mp moet je gaan denken aan vervanging van een ander dashboard,
portier en voorscherm, voor de rest een beetje laswerk rond de wielkasten-kokers.
Daarna het spuiten van grofweg 2 zijkantjes, om de kleur
perfect te houden, dat zou de extra uitgave worden
om er weer iets moois van te maken.PS: ik ben er wel vanuit gegaan dat je veel dingen
zelf uit kunt voeren, anders wordt het een duur verhaal ;)
gaat dat lukken, dan heb je naar mijn berekening een
mooie Rekord op de benen staan van rond de 3000, zonder plekjes.
Deze totaalprijs heb ik ruim genomen, omdat de prijs van het
spuiten en onderdelen nog kan verschillen.
heb je een kennis of kun je zelf goed lassen, dan kun je dat
er ook weer af rekenen.hier ongeveer de inhoud van mijn berekening:
aankoop= 1000
onderdelen= 500
laswerk= 250
spuitwerk= 1250
===============
totaal ongeveer 3000Kan alleen geen duidelijk beeld vormen van de motorruimte.
Misschien is deze Rekord echt wel een kijkje waard.:hmmz:agentsucces in ieder geval met jou keuze en zoektocht
naar een onopgelapte mooie Rekord E Caravan voor weinig.;)15 augustus 2009 om 10:03 #17510719wat betreft de foto en de text bij een adv op marktplaats kan je je
zelf nog wel eens tegen komen.
ik was op zoek naar een omi station en vond een adv op marktplaats
met de text zeer nette auto mooie pics intressante prijs deze stond
in heerlen wat tel contact gehad en ja was nette auto
daar ga je dan van uit om een lang verhaal kort te maken even
een beschrijving van deze auto.
de deur lings daar was de vang compleet uit de a stijl gescheurd
de vang zat klem in de deur
de koplampen kon je guppies in houden koplamp rechts kapot ,,lampje
blok zeik nat van de olie.achter plaatwerk stuk
bij proef rijden brandluchtje stoppen een rokende motor onder de kap
en zo nog wel wat.was heen en terug 470 km.
dus wat ik bedoel is mooie pics en beschrijving zeg niet alles
maar als je niet gaat kijken weet je niks
het ligt er dus aan hoe eerlijk wortd een auto op marktplaats en
andere koop site,s gepresenteerd door zijn eigenaar.
kijk ik zocht een kant en klare auto om direct te kunnen gaan sture
had er bij gestaan bvb heeft werk nodig of moet opgeknapt worden
had ik geen 470 km hoeven te rijden.
vgr tonsr15 augustus 2009 om 16:23 #17510720jah eigenlijk wel mee eens
eentje van 3000 kan goedkoop zijn
en eentje van 1000 te duurlaat maar eens een stukje spuiten moet je kijken waar het heen gaat
en de rest van de onderdelen is ook niet gratis
een goede kant en klare is meestal achteraf het goedkoopste maar ja vind die maar eens
een bekende van rekordherm heeft ook nog een hele mooie [een witte] met alles erop en eraan
15 augustus 2009 om 17:11 #17510721origineel gepost door opelforever
jah eigenlijk wel mee eenseentje van 3000 kan goedkoop zijn
en eentje van 1000 te duurlaat maar eens een stukje spuiten moet je kijken waar het heen gaat
en de rest van de onderdelen is ook niet gratis
een goede kant en klare is meestal achteraf het goedkoopste maar ja vind die maar eens
een bekende van rekordherm heeft ook nog een hele mooie [een witte] met alles erop en eraan
die witte vind ik te duur
voor dat geld kan je ook een super gave commodore setion kopen
die blauwe wil niet veel metde prijs doen
is al zat aan gelast en om hem mooi te maken moet er ook zat aan gelast worden dus voor mij te duur
en heb geen in knooi werk van anderen te treken
en veel werk zit ik ook niet op te wachten
en werk in de autoschde dus lassen en spuiten is voor mij wel goed te doen maar hele restauratie klus kom ik nu niet aan toe
ik wil er ook best wat voor betalen als se staat er ook naar is15 augustus 2009 om 22:20 #17510722AnoniemLid sinds:
1 January 1970Voor Obelix:
Wij hebben nog een zeer mooie E2 caravan te koop van 1985 op benzine met een 2.4 injectie motor en 4-bak!
Ik hoor het wel.
16 augustus 2009 om 20:24 #17510723origineel gepost door pascalm
Voor Obelix:Wij hebben nog een zeer mooie E2 caravan te koop van 1985 op benzine met een 2.4 injectie motor en 4-bak!
Ik hoor het wel.
dat is toch dat ding van je vader
daar zit ook werk aan om hem mooi te krijgen
ik heb hem wel is gezien
die krijgt zen pleken ook en zeer mooi vind ik hem niet
ik heb hem bij het jaartrefen van bigopels vorig jaar gezien17 augustus 2009 om 07:25 #17510724Ik heb ook maanden naar een Rekord gezocht (geen caravan, maar een sedan), ik heb er vele gezien, en eigenlijk allemaal hadden ze wel wat (in verschillende gradaties). Nu is dat niet erg, zolang het maar binnen de perken blijft. Ik verdisconteer gelijk, als ik een auto zie, de kosten van het opknappen in mijn achterhoofd.
Maar ik had als voorwaarde, dat er geen laswerk aan zou zitten, dat het onderstel en transmissie (dus ook motor) goed zou zijn. Want dat zijn de dingen, die ik altijd moet uitbesteden.
Maar ik heb nu een mooie Berlina E1 1.9n , voor de prijs die ik in mijn hoofd had, een lage kilometerstand en met minimaal werk eraan gehad. (Zie draadje Show hier je Rekord)
Dus, beter wat langer rondsnuffelen dan te snel een exemplaar kopen.
17 augustus 2009 om 18:53 #17510725AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ieder zijn mening, ik vind hem geweldig.
Volgend jaar is hij belasdting vrij dan regel ik voor het gas en dan koop ik hem over.
Maar, hij begint inderdaad zijn plekjes te krijgen onderen.
Dit is toch bij elke?17 augustus 2009 om 20:46 #17510726origineel gepost door pascalm
Ieder zijn mening, ik vind hem geweldig.Volgend jaar is hij belasdting vrij dan regel ik voor het gas en dan koop ik hem over.
Maar, hij begint inderdaad zijn plekjes te krijgen onderen.
Dit is toch bij elke?ik kreeg via via te horen dat dat ding op het jaarterefen stond dat ik hem zelf nog gekeurd had voor de prijsuitrijking
toen was ik nog niet op zoek naar een rekord
zag latert dat jullie er een te koop hadden maar wist eerst niet dat het die zelfde was
of ik heb een andere voor me
heb je mischien ook wat fotos van onder de kap
en van de slechte plekken19 augustus 2009 om 20:32 #17510727hey obelix..die rode waar je was wezen kijkn in elim (of buurt van) is die toch inmiddels verkocht??
zie de laaste tijd in hardenberg wel eens zo`n ding richting dedemsvaart/slagharen knallen..
20 augustus 2009 om 07:37 #17510728Heb eventueel een commodore voyage te koop, maar let op, is een restauratie object. Kun je niet zo mee wegrijden..
21 augustus 2009 om 15:52 #17510729het mag van mij best een opknaper zijn als de prijs er ook maar naar is
die in elim is verkocht had achteraf die moeten kopen gaafe caroserie op een plekje bij de veerpoot na alleen links recht zelfs nog mooi en ook nooit aan gelast
heb hem na mijn vakantie opgebeld als die hem nog had heaas had die hem net verkocht21 augustus 2009 om 20:16 #17510730Wij hebben ook nog zo’n ding, een E1 2100 Diesel uit ’78. Kats origineel en bikkeltje hard. We rijden er geregeld mee. Idiaal.
27 augustus 2009 om 14:24 #1751073127 augustus 2009 om 16:06 #17510732origineel gepost door kenny900wb
Dieseltje, uitzonderlijk !!dat is een opgelapte bak
diesel staat niet op de brief
dus te duur voor zo auto27 augustus 2009 om 19:37 #17510733Hey Obelix heb ff met de vrouw overlegd (die rijd er dagelijks mee) als je interesse hebt in onze rekord mag je wel ff contact opnemen via U2U. (1 ding, ik geef em niet weg)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.