rekord c spiegels

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    icecold
    Deelnemer

ik ben dus op zoek naar originele chrome spiegels of spiegels die passen. (als ze passen)
      nu zitten er kadett c2 kunstof spiegels op.
      kan iemand me helpen met de afstand van de bevestigingsgaten van een originele rekord c spiegels hoe ver deze uit elkaar staan?

Dualramfreak

ik had op mijn c coupé maar één spiegel. ik heb er nu links en rechts een engelmann spiegel (manta) opzitten. staat ook gaaf. maar niet origineel natuurlijk
        maar die c coupé spiegel bevestigingsgaten zaten 6,5 cm uitelkaar (hart van elk gat)

Dualramfreak

nieuw setje is dacht ik nog wel te krijgen bij mendering of menderink. weet de naam niet precies. anders 2e hands bij romijn in renswoude misschien wel

icecold
          Deelnemer

bedankt alvast . engelmann vind ik op een sedan niet zo mooi
            kan je juist de totale lengte van de originele voet is meten dan weet ik of deze past
            alvast bedankt
            romijn heb ikdaarstraks gemaild had alleen nog nieuwe imitaitie

bettus accu
            Deelnemer

ik heb ook wel 2de hands. links is redelijk tot goed, alleen rechts is matig tot zeer matig. ;)

icecold
              Deelnemer

@bettus accu wrote:

ik heb ook wel 2de hands. links is redelijk tot goed, alleen rechts is matig tot zeer matig. ;)

kan je juist de afmetingen van het voetje is doorsturen de lengte. matig tot zeer matig het glas of de hele spiegel?
                en wat is de vraagprijs? en als het mogelijkis een fototje? alvast bedankt

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.