Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Rekord C Sedan
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 april 2012 om 17:50 #17931417AnoniemLid sinds:
1 January 1970Leuk project, ga’m zeker volgen :D
Veel succes :thumbup
1 april 2012 om 20:16 #17931418@RISL wrote:
Sorry, maar wat is een gardebou op z’n Nederlands?
Ik snap ff niet wat je ermee bedoelt :angelHet spatbord :D
1 april 2012 om 20:20 #17931419AnoniemLid sinds:
1 January 1970En op zijn gronings sputterbret :D
5 april 2012 om 13:16 #17931420We hebben ondertussen de deurpanelen er verder af kunnen nemen. De andere gardebou (spatbord) is er ook af.
& Dan nog even een fotootje van ons tijdens de werkjes; :wub
5 april 2012 om 14:54 #17931421:wub my lady !
5 april 2012 om 17:53 #17931422btw , het plan voor de rekord is om LAAG te gaan :thumb echter hebben we hier nog nooit bij stilgestaan wat dat juist allemaal inhoud bij zo’n oud ding
dus diegenen die ons hier wat meer uitleg over kunnen geven :thumbgtrz
5 april 2012 om 17:56 #17931423Kijk eens in het topic van Fearless, volgens mij heeft hij ook een verlaagde Rekord toch?
5 april 2012 om 18:54 #17931424AnoniemLid sinds:
1 January 1970Goed bezig geweest zo te zien :thumb Wat jammer dat ze destijds niet wat meer aandacht hadden gedaan aan antiroest.
Heb het volste vertrouwen in jullie om er weer een mooie Opel van te maken :thumb5 april 2012 om 19:08 #17931425We doen ons best :D :thumb
5 april 2012 om 19:16 #17931426@RISL wrote:
Kijk eens in het topic van Fearless, volgens mij heeft hij ook een verlaagde Rekord toch?
ja met ingekorte veren van een w123 , maar ik weet niet of dit echt “veilig” is…
ik had meer gedacht aan een setje veren , had overlaatst iets gelezen over bilstein dempers en eibach veren ?5 april 2012 om 20:07 #17931427Veren inkorten zou ik inderdaad afraden.
Over Bilstein dempers en Eibach veren van een Rekord C heb ik nog nooit gehoord, wil dat natuurlijk niet zeggen dat ze niet bestaan.6 april 2012 om 11:28 #17931428@RISL wrote:
Veren inkorten zou ik inderdaad afraden.
Over Bilstein dempers en Eibach veren van een Rekord C heb ik nog nooit gehoord, wil dat natuurlijk niet zeggen dat ze niet bestaan.rode koni’s zou ook gaan ?
6 april 2012 om 12:15 #17931429Ik durf het niet te zeggen, ben niet zo bekend met een C Rekord.Wist alleen van Fearless dat zijn C Rekord wel lager ligt (en koplampen uit een Ford Capri heefT).
8 april 2012 om 12:07 #17931430anders de mensen van kean suspensions een contacteren die leveren veren en verlagingen op maat
http://www.keansuspensions.be/” onclick=”window.open(this.href);return false;8 april 2012 om 12:34 #17931431@icecold wrote:
anders de mensen van kean suspensions een contacteren die leveren veren en verlagingen op maat
http://www.keansuspensions.be/” onclick=”window.open(this.href);return false;thx , zal dit eens doen ;)
denk alleen dat het wel zal kosten :D
9 april 2012 om 16:39 #17931432veren afslijpen en rondom KONI schokdempers steken, niks mis mee ;)
Heb het ook zo gedaan bij mijn kadett c, als je de juiste schokdempers hebt steken geeft dat geen problemen10 april 2012 om 07:47 #17931433:thumb :thumb :thumb :thumb @RISL wrote:
Sorry, maar wat is een gardebou op z’n Nederlands?
Ik snap ff niet wat je ermee bedoelt :angel10 april 2012 om 13:23 #17931434@kadettje-89 wrote:
:thumb :thumb :thumb :thumb @RISL wrote:
Sorry, maar wat is een gardebou op z’n Nederlands?
Ik snap ff niet wat je ermee bedoelt :angelIs het dan zo’n onbekende benaming? :hmmz
10 april 2012 om 13:31 #17931435Hier in Nederland heb ik het nog nooit gehoord. Maar nu weet ik het en ik zal het ook niet meer vergeten ;)
In het lange Paasweekend nog wat aan de Rekord gedaan?
10 april 2012 om 13:38 #17931436Ik moest eerder goed nadenken over een ander woord dan gardebou … Spatbord zat ver weg hoor :lol:
We hebben de loods een beetje opgeruimd want alles lag vol met materiaal ! :shock:
Dus we hebben verder nog niets aan de rekord gedaan, we gaan eerst nog wat materiaal kopen zoals laspost en compressor en dan vliegen we er weer in ;)10 april 2012 om 15:18 #17931437Ingekorte veren is niets mis mee….op oldtimers, TOEN HAD JE NOG GEEN PROGRESIVE VEREN :vertag
Ik moet er straks ook nog mee bezig. ALs ik klaar ben komt er een gastank achter in en een zware subkist+verstekers
Heb op marktplaats schokdempers gekocht, voor en achter nieuw, maar volgens mij is dat niet korter als std.
Ben stiekem aan het loeren voor luchtbalgen ipv de veren. Maar aan de andere kant vind ik dat net iets te nep…….
11 april 2012 om 17:26 #17931438@Fearless wrote:
Ingekorte veren is niets mis mee….op oldtimers, TOEN HAD JE NOG GEEN PROGRESIVE VEREN :vertag
Ik moet er straks ook nog mee bezig. ALs ik klaar ben komt er een gastank achter in en een zware subkist+verstekers
Heb op marktplaats schokdempers gekocht, voor en achter nieuw, maar volgens mij is dat niet korter als std.
Ben stiekem aan het loeren voor luchtbalgen ipv de veren. Maar aan de andere kant vind ik dat net iets te nep…….
mja ik denk niet dat er egt kortere veren en dempers zijn voor een rekord c, toch niet om hem egt plat te krijgen.
dus mss toch maar eens voor lucht kijken dan ? ;)15 april 2012 om 19:26 #17931439Hey, lekker projectje mannen! Ga dit in het oog houden ;)
15 april 2012 om 19:39 #1793144015 april 2012 om 19:43 #17931441waar gaan jullie de onderdelen halen voor de rekord?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.