Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Regiovrije dvd spelers?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 februari 2013 om 11:51 #17255473
Heeft er iemand verstand van DVD spelers en welke er regiovrij zijn? Heb een aantal speciale exemplaren uit het buitenland die ik nu eindelijk wel eens gewoon op de tv in plaats van de pc af wil kunnen spelen.
17 februari 2013 om 12:37 #18108638Op de pc zetten ( of als ze daar al staan ) en dan omzetten naar een PAL dvd
( met avs video converter ofzo )Die spelen onze spelers gewoon af
17 februari 2013 om 19:26 #18108639de meeste van die hele goedkope blokker enz dingen,zeg maar die merkloze meuk van 3 tientjes zijn regiovrij.
effe goed kijken op de doos,heb hier een Hiteker staan en die speelt alles af18 februari 2013 om 09:40 #18108640Veel DVD spelers kennen een service menu waar je ook de regio code kan veranderen. Even googlen op je eigen speler met andere trefwoorden over de regio code en mogelijk kom je een howto tegen.
18 februari 2013 om 09:43 #18108641als je ze toch al van de pc af haalt, waarom koop je dan geen mediaspeler?
geloof dat ze tegenwoordig zo rond de 80 eurotjes kosten, en dan nog harde schijf erbij.. uiteindelijk ben je goedkoper uit dan constand DVD’s te kopen.. daarnaast zullen de meeste elke kwaliteit afspelen.18 februari 2013 om 09:52 #18108642@Roelof wrote:
Veel DVD spelers kennen een service menu waar je ook de regio code kan veranderen. Even googlen op je eigen speler met andere trefwoorden over de regio code en mogelijk kom je een howto tegen.
Interessant daar ga ik even achteraan, bedankt :thumb
18 februari 2013 om 09:54 #18108643@dion87 wrote:
als je ze toch al van de pc af haalt, waarom koop je dan geen mediaspeler?
geloof dat ze tegenwoordig zo rond de 80 eurotjes kosten, en dan nog harde schijf erbij.. uiteindelijk ben je goedkoper uit dan constand DVD’s te kopen.. daarnaast zullen de meeste elke kwaliteit afspelen.Omdat ik ondanks mijn leeftijd van bijna 29 nog ouderwets ingesteld ben en liever een leuk doosje erbij heb :vertag Plus dat er al een behoorlijke hoeveelheid DVD’s in de kast staat.
18 februari 2013 om 09:56 #18108644@InjectTheVenom wrote:
@dion87 wrote:
als je ze toch al van de pc af haalt, waarom koop je dan geen mediaspeler?
geloof dat ze tegenwoordig zo rond de 80 eurotjes kosten, en dan nog harde schijf erbij.. uiteindelijk ben je goedkoper uit dan constand DVD’s te kopen.. daarnaast zullen de meeste elke kwaliteit afspelen.Omdat ik ondanks mijn leeftijd van bijna 29 nog ouderwets ingesteld ben en liever een leuk doosje erbij heb :vertag Plus dat er al een behoorlijke hoeveelheid DVD’s in de kast staat.
je bent gelukkig vast niet de enige met een doosjes fetsj :P
weet alleen uit ervaring dat dit de beste en makkelijkste optie is.. nooit meer wachten op branden en nooit meer afvragen waar de film is.. maar je moet het zelf beslissen :P
18 februari 2013 om 10:02 #18108645Daarbij is die dienst nog volop in ontwikkeling en kun je nog lang niet alles van internet af halen dus laat mij voorlopig maar lekker films met doosjes waar een mooie omslag bij zit kopen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.