rechterspiegel elek.raam

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila rechterspiegel elek.raam

  • Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #17235932
    Peter1976
      Lid sinds:
      17 April 2011

      Beste Opelliefhebbers,

      Ik zal mij eerst even voorstellen,ben namelijk nieuw op dit Opelforum,en dat terwijl ik al bijna twee jaar in zo’n superauto rijd:D
      Ik heb een Zafira 1.8i Elegance van Nov 2000
      Het is mijn eerste Opel en tot nu toe bevalt dit merk mij prima.
      En de Zafira vind ik echt een superauto,multifunctioneel en het rijdt ook nog eens harstikke lekker.
      Wat ik er allemaal al niet in vervoerd heb,echt ideaal.
      Ik zal binnenkort wat fotootjes van mijn Zafira plaatsen.

      Nou heb ik zoals zoveel mensen ook een paar kleine mankementjes aan de auto en voordat ik alles er gelijk nieuw op laat monteren wil ik eerst de kenners eens vragen of hun misschien een oplossing weten:wors.
      Ik zou het zonde vinden als het om kleine dingetjes gaat die je misschien makkelijk zelf kan verhelpen,maar dan moet je wel even weten wat en hoe je het moet doen:D

      Als eerste:
      Als ik mijn rechterspiegel wil afstellen,dan gaat deze alleen van boven naar onder en niet meer van links naar rechts:hmmz
      Het motortje werkt dus wel zou je denken!
      Heeft iemand een idee wat dat zou kunnen zijn en wat je hieraan kan doen:wtf
      En vorige week wilde ik voorin het linkerachterraam openen en er gebeurde niets.
      Toen drukte ik op het knopje van de raambediening van het achterportier zelf en toen ging het raam wel naar beneden.
      Vreemd he??

      In ieder geval dank voor de eventuele reacties.

      Groet Peter

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.