Rechter portier geen stroom?!

Forumindex Forums Modellen Tigra Rechter portier geen stroom?!

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Patrick-Tigra

Vandaag weer zo’n heerlijke dag dat ik niet aan het werk hoef dus bedacht ik me maar om weer eens aan me Tigra te sleutelen.

Ik besloot om eens een kijkje te nemen in mijn rechter portier omdat sinds de aanschaf het rechterraam niet open wil.
      ( Ik dacht zelf dat het het motortje was. )
      Nu ik al een aantal schroeven heb losgedraaid en bijna het hele paneel eruit had liggen viel mij nog iets op!
      De 2 speakers in mijn rechterportier komt ook geen geluid uit…

Nou heb ik aan de hand van deze constatering 3 vragen.

1. Kan het zijn dat mijn rechterportier gewoon helemaal geen stroom heeft?
      2. Waar kan ik dit meten?
      3. 3 hoe kan ik dit probleem het beste verhelpen?

Hoor graag van jullie!

1985
      Deelnemer

Topic van een paar dagen terug:

viewtopic.php?f=9&t=164007

Misschien heb je er wat aan ;)

Tigra-Black

Mss dat het de dikke stekker is die tussen je schanieren van je deur zit, deze is te draaien. mss dat hij in de tussentijd los is gekomen en dat hij daarom helemaal niets doorgeeft in je deur.
          Suc6 ermee en hou ons op de hoogte………….

Patrick-Tigra

Bedankt voor de reacties !
            Ben even wezen kijken.
            Je had wel een punt met dat de dikke stekker tussen het portier en de auto niet goed vast zat.
            Deze heb ik vervolgens vast gedraaid maar tervergeefs!

Ik heb nog steeds geen audio en nog steeds geen werkend rechterraam.
            Heb wel nog even gekeken of ik niet toevallig EN een kapotte speaker had EN een kapotte elektisch motortje, maar toen ik mijn rechterspeaker op het linker portier deed speelde hij dus mooi wel audio af.

Wat is er mis met mijn rechterkant? Heeft er iemand nog suggesties?

Tigra-Black

Phoe dat is een goede ……………….
              Ik zal er vandaag eens verder over nadenken wat het mss kan zijn, als ik nieuwe ideeen heb laat ik het je weten.

Patrick-Tigra

Ik heb nog eens beter gekeken naar mijn kabelboom. Maar de kop die mijn portier in gaat beginnen de aansluitingen van de roesten. Ook lijkt het of er nog een uiteinde van een kabel in vast zit… Dit klinkt misschien wat vreemd dus zal ik v.d. week even een foto maken.

Maar weet iemand of ik zo’n aansluiting ergens kan halen of dat ik gewoon het uiteinde uit elkaar kan halen en repareren?

Tigra-Black

Je kunt het proberen even uit elkaar te halen en dan de contacten opschuren zodat ze weer goed contact maken. Als je slim bent spuit je na het opschuren even in met een speciaal contactvet zodat er geen vocht bij kan komen.

spooky26

ook al in de kabelboomstekker gekeken of er geen pinnetje doorgebogen is ofzo? heb hem toevallig van de week ook open gehad :thumb

Nickyhouter

Heb ik ook al is gehad, stekker loshalen contact spray en klaar

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.