Rechter deur wil niet meer open.

Forumindex Forums Modellen Astra Rechter deur wil niet meer open.

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17256817
    Diederik-Astra
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 February 2013

      Sinds afgelopen zaterdag wil mijn rechterdeur van de astra niet meer van buiten open, maar van binnen wel.
      Ik ben al wel bezig geweest om het deurpaneel los te halen maar die blijft op het bovenste randje hangen, dus ik kan het ook niet zien wat er is.
      Heeft iemand van jullie dit ook wel eens gehad of weet wat het is?, en is dit makelijk te verhelpen?

      Gr Diederik

      #18124363
      sander2.5v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 April 2011

        Klinkt als cv storing? Waarschijnlijk je slot of bekabeling ernaar toe. Anders even stekker losmaken en schoonmaken van het slot (contactspray).
        Deurkaart kan er af, alle schroeven los en ook draaihendel. Dan losklikken en met beleid naar boven duwen en tegelijk van de deur aftrekken. (Even gepiel)

        #18124364
        Diederik-Astra
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 February 2013

          ok bedankt :thumb , maar cv werkt verder nog wel maar ik zal even kijken of ik het voor elkaar krijg.

          #18124365
          Diederik-Astra
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 February 2013

            Heb de stekker losgehad en schoongemaakt maar dat haalt niet uit, ik heb ook het paneel even losgehad maar kan niets raars ontdekken.
            mischien even laten uitlezen?

            #18124366
            sander2.5v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 April 2011

              Is niet uit te lezen helaas, dan is het motortje defect of er zit een breuk in de kabel bij de deur!

              #18124367
              Blue-Dragon
              Deelnemer
                Lid sinds:
                18 July 2006

                Heb je al geprobeerd als je in de auto gaat zitten met de deuren dicht.
                Dan druk je de deurpin naar beneden en dan weer naar boven dit is een paar x doen.

                Kan namelijk ook wezen dat de passagiersdeur open stond en er toen per ongeluk op de deurpin is gedrukt.

                #18124368
                Diederik-Astra
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  23 February 2013

                  ok bedankt, zal dat ook eens proberen

                  #18124362
                  Diederik-Astra
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    23 February 2013

                    Probleem is verholpen, was een pinnetje achter de deurkruk losgeschoten, weer terug gezet en nu doet ie het weer.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.