Rechter buitenspiegel corsa B

Forumindex Forums Modellen Corsa Rechter buitenspiegel corsa B

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    aliriza

hoi allemaal,

Helaas moest ik er vandaag ook aan geloven. Auto geparkeerd voor de sportschool, 2 uurtjes gesport en weer terug naar de auto.
      Auto stond gelukkig nog wel op de zelfde plek ( niet meteen schrikken ), maar nu zonder rechter buiten spiegel. Ik hoop dat de gene die hem heeft meegenomen ………………
      Het is waarschijnlijk vandalisme geweest en niet zo zeer omdat iemand m nodig heeft. Rechter spiegel was namelijk aan de stoepse kant en er is ook een ROC en een voetbalclub in de zelfde straat.

Nou heb ik gekeken op internet op onderdelen sites naar een nieuwe rechter buitenspiegel. Ik zag dat de prijzen ONTZETTEND varieren. Ook zag ik bol vormige spiegels en platte. De vraag is nu welke heb ik nu op mijn corsa.
      Mijn corsa komt uit 1998, x14xe, en heeft de goud gele kleur.

Als iemand de zelfde kleur spiegel over heeft hoor ik het graag (omg. Utrecht), anders wordt het een nieuwe en vervolgens zelf spuiten.

2e-c14nz

het makkelijkste is lekker naar de sloop gaan en daar een nieuwe halen. kijk anders in het te koop gedeelte volgens mij staat er nog een gele spiegel te koop

HansCorsa15td

Wellicht bied iemand jouw spiegel wel op marktplaats aan ofzo, het is wel een opvallend kleurtje… :swear

Klopper

Alarm niet afgegaan? Zelfs toen ik even aan de grill zat te rommelen, ging het alarm al af :P

HansCorsa15td

Dat zou wel knap zijn….een alarm dat afgaat bij het demonteren van een spiegel!

Onderbroekie
              Deelnemer

LOL, tja ligt er aan hoe gevoelig hij is ingesteld
                [rquote=1863950&tid=142278&author=HansCorsa15td]Dat zou wel knap zijn….een alarm dat afgaat bij het demonteren van een spiegel![/rquote]

aliriza

alarm is waarschijnlijk wel afgegaan, hij is behoorlijk gevoelig, maar ik was binnen lekker aan het sporten, dus niks van gehoord.

Heb vandaag voor een tientje een complete rechterspiegel gekocht.

Hij is helaas wel grijs, ik ga dus zometeen ff langs een paar van die schade herstelzaken vragen voor hoeveel euries ze de spiegel willen spuiten.

Ander ben ik zelf een euro of 20 kwijt voor spuitbus in kleur, een euro pf 5 voor primerspuitbus, paar euro aan schuurpapier. En dan is het nog maar de vraag of het mooi word of niet.

aliriza

Hoi allemaal,

Ben net terug van een auto schade herstelbedrijf, daar konden ze me vertellen dat het weinig uitmaakt of ze nou een spiegel spuiten of een complete motorkap wat betreft prijs. Dit omdat er veel werk is aan de spiegel.
                    Naar zijn zeggen zou hij en ook andere garages het niet doen voor minder dan 50 tot 60 euro.

Heb daarom besloten om het lekker zelf te doen, ben ik tenminste lekker bezig.

Kan iemand voor mij een stappenplan maken in welke volgorde ik moet werken.??

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.