recaro stoelen???

Forumindex Forums Modellen Manta recaro stoelen???

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    dr_antrax
    Deelnemer

hey mensen,

gezien dat ik niet zoveel ervaring heb met omwisselen van stoelen in mijn manta de vraag.

ik zit een beetje te kijken voor nieuwe recaro stoelen, de vraag dus als je recaro stoelen neemt van een andere merk auto kan ik dan de consolen van mijn stoelen overzetten op de andere recaro stoelen????

alvast iedereen bedankt ;)

Freestyler
      Deelnemer

Dat zou best eens zomaar moeten kunnen.

Maar denk wel dat je dan ook de sledes die aan de stoelen zelf geschroefd zitten mee over moet zetten.

mantadevil
        Deelnemer

klopt je kunt zelfs als je universele stoelen koopt de sledes wat onder je stoelen zit om zetten zodat ze weer passen op de frame wat op de grond zit

manta_dennis
          Deelnemer

Kunt heel goed Recaro stoelen kopen die in een ander merk auto hebben gezeten. Let wel goed op dat het universele stoelen zijn. De Recaro stoelen uit bijv. een golf 3 zul je moeten vermaken. Die hebben namelijk vaste slede’s daar heb je niet zo heel veel aan. Anders is het de slede’s over schroeven en klaar is kees.

dr_antrax
            Deelnemer

ok en hoe kan ik herkennen of het universele zijn?

manta_dennis
              Deelnemer

Kijk even onder je eigen stoelen. Die hebben als het ware een vlakke onderkant waar twee geleiders opgeschroefd zitten. Die twee geleiders zet je over naar je nieuwe stoelen.

kiyamizio

bij de nieuwe recaro stoelen zijn het orgineel 6 inbus boutjes waar jouw oude sleede op moet kunnen passen dan zijn ze universeel.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.