Rebelleren tegen Europa

Forumindex Forums Modellen Calibra Rebelleren tegen Europa

• Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
  • Auteur
    Darkspy

hou me op de hoogte als je in contact komt met de politie haha, vind dat je wel redelijk gelijk heb maar andere kant andere forum leden ook weer. EU had niet zo groot moeten worden, das één ding wat zeker is…

InjectTheVenom
      Deelnemer

@Opaul wrote:

De hoge brandstof accijns kunnen alleen maar omlaag als je dat Europees laat regelen. Net als de gemiddelde verkeersboete.

Sorry maar het bovenstaande bestempel ik als utopie, denk je nou echt dat die graai-nichten hun inkomsten willen zien verdwijnen? Je weet toch zeker wel dat ze het vervolgens met een andere soort maatregel gewoon weer gelijk trekken?

InjectTheVenom
        Deelnemer

@Darkspy wrote:

hou me op de hoogte als je in contact komt met de politie haha, vind dat je wel redelijk gelijk heb maar andere kant andere forum leden ook weer. EU had niet zo groot moeten worden, das één ding wat zeker is…

En waarom is die zo groot geworden omdat de koude oorlog gewoon nooit afgelopen is en we een front hebben willen vormen tegen het communistische Rusland, waarom denk je anders dat Rusland bijvoorbeeld totaal niet happig is om samen met het westen op te treden tegen Syrië?
          Er zijn een aantal heel diep liggende en langslepende redenen dat we nu met deze ellende zitten en de bovenstaande is naar mijn mening de belangrijkste hoofdreden.

RISL
          Moderator

@InjectTheVenom wrote:

@Opaul wrote:

De hoge brandstof accijns kunnen alleen maar omlaag als je dat Europees laat regelen. Net als de gemiddelde verkeersboete.

Sorry maar het bovenstaande bestempel ik als utopie, denk je nou echt dat die graai-nichten hun inkomsten willen zien verdwijnen? Je weet toch zeker wel dat ze het vervolgens met een andere soort maatregel gewoon weer gelijk trekken?

Vergeet niet dat, als alles Europees geregeld wordt, de belastingdruk op de auto wel aanzienlijk zou afnemen. Naturlijk neemt het dan op andere gebieden toe, maar als je alles gelijk zou trekken, kunnen die Grieken ook tot hun 65e werken en gaan wij van 67 weer terug naar 65.

Kennissen van m’n ouders wonen in Zuid-Frankrijk. Hij is op z’n 45ste met pensioen gegaan. Hij werkt sindsdien zwart als loodgieter en elektricien (en hij levert uitstekende kwaliteit). Ze hadden namelijk 4 kinderen en daar kwam een pleegdochter bij. Je ontvangt dan zoveel subsidie dat je kunt stoppen met werken. Z’n vrouw is inmiddels 50 en is ook gestopt met werken.

Tevens sta je als Verenigd Europa (om het zo maar ff te noemen) een stuk sterker tegenover Rusland, China, de VS en dergelijke.

dion87

@InjectTheVenom wrote:

@Darkspy wrote:

En waarom is die zo groot geworden omdat de koude oorlog gewoon nooit afgelopen is en we een front hebben willen vormen tegen het communistische Rusland, waarom denk je anders dat Rusland bijvoorbeeld totaal niet happig is om samen met het westen op te treden tegen Syrië?
              Er zijn een aantal heel diep liggende en langslepende redenen dat we nu met deze ellende zitten en de bovenstaande is naar mijn mening de belangrijkste hoofdreden.

omdat syrie al rusland ze oude oorlog materieel overkoopt.
              omdat rusland veel olie uit syrie haalt..

maar ff los daarvan, is het niet belachelijk hoe ze dat in london aanpakken met de olympische spelen?
              daar gaat ook wat gebeuren hoor, want wat heb je aan kruisraketten tegen zelfmoord terroristen?

RISL
              Moderator

Dan ben je ze voor? :jerry

dion87

@RISL wrote:

@InjectTheVenom wrote:

@Opaul wrote:

Vergeet niet dat, als alles Europees geregeld wordt, de belastingdruk op de auto wel aanzienlijk zou afnemen. Naturlijk neemt het dan op andere gebieden toe, maar als je alles gelijk zou trekken, kunnen die Grieken ook tot hun 65e werken en gaan wij van 67 weer terug naar 65.

Kennissen van m’n ouders wonen in Zuid-Frankrijk. Hij is op z’n 45ste met pensioen gegaan. Hij werkt sindsdien zwart als loodgieter en elektricien (en hij levert uitstekende kwaliteit). Ze hadden namelijk 4 kinderen en daar kwam een pleegdochter bij. Je ontvangt dan zoveel subsidie dat je kunt stoppen met werken. Z’n vrouw is inmiddels 50 en is ook gestopt met werken.

Tevens sta je als Verenigd Europa (om het zo maar ff te noemen) een stuk sterker tegenover Rusland, China, de VS en dergelijke.

voor china hoef je toch niet zo bang te zijn, hun economie draait deels op die van ons

RISL
                  Moderator

Helaas niet meer. Zo´n beetje het enige wat wij als Europa nog naar China exporteren is oud papier en afval.

dion87

@RISL wrote:

Helaas niet meer. Zo´n beetje het enige wat wij als Europa nog naar China exporteren is oud papier en afval.

nee maar wat importeerd china nog naar ons?

dat is er niet veel minder op geworden

RISL
                      Moderator

Pardon? Nederland importeert voor miljarden uit China.
                        China exporteert het dus naar ons ;)

Ik heb hier twee jaar geleden voor bedrijfskunde nog een onderzoek naar gedaan.
                        Dit was één van onze bronnen: http://www.z24.nl/bedrijven/artikel_113670.z24/Dit_exporteren_we_naar_China.html

Quote uit artikel:

In 2008 voerden we voor 27 miljard euro in uit de volksrepubliek, en China haalde voor 3,8 miljard euro Nederlandse spullen en 1,2 miljard euro aan diensten. Nogal een verschil.

dion87

ja dat bedoelde ik ook te zeggen :jerry
                          maar denk dat we alsnog niet zo snel bangen hoeven te zijn voor china.

eerder voor amerika of rusland.. en dan de nadruk op amerika en hun FEMA gebeuren

RISL
                          Moderator

Ik denk dat iedereen het er in ieder geval over eens is dat er een eenduidige beslissing genomen moet worden. Of ieder land voor zich, maar dan ook niet met eenzelfde munt, of één Verenigd Europa o.i.d.

Niet zoals het nu is, dus met aparte wetgeving en belangen, maar wel met één munt.

81supporter
                            Deelnemer

Ik heb voor de anti europeaan wat leuks gevonden.
                              http://contacten.marktplaats.nl/advies-en-oproepen/574589551-anti-europa-fuck-e-u-stickers.html?return=eJwFwVsKgCAQAMC7eACtj%2FpYiY4SGxqKjxZ3EyS6ezMIM7wRJsuwLqDKsEGEwJjuW7rJV12wJaGMKKxrNg%2F7hq7EasrQFGiXQX47o%2BPjws7Kfj%2B4VB4M&df=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
                              Ondertussen heb ik er al wat besteld.
                              Vanwege ziek thuis na een operatie nog geen aanvaring gezocht met de dienders.

Ik hoop echt dat de Nederlanders na de vakantie eens een keer na gaan denken waar ze op stemmen.
                              En niet alleen omdat Pa en Ma er ook al 100 jaar op stemmen.
                              Fuck Europa.
                              Waarom moet NL heel Zuid en straks Oost Europa onderhouden ?

Want wie niet steelt of erft , moet werken tot hij sterft !

13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.