Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Re-organisatie bij Opel4ever
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 september 2011 om 21:39 #17913291
Dat staat er allemaal in, beste vriend:
Vanaf heden wordt de webshop en de bestellingen beheert door de afdeling Verkoop Webshop en Verzending. Alle bestellingen worden nu direct afgehandeld. Indien u een bestelling plaatst tussen 9:30 ‘s ochtends en 22:00 ‘s avonds krijgt u vrijwel direct, of maximaal 1 uur later, een bevestiging. Ontvangt u geen reactie na een bestelling, mail dan naar info@opel4ever.nl .
Opel4ever is niet meer telefonisch bereikbaar en bestellingen kunnen uitsluitend via de webshop gedaan worden. Staat een onderdeel er (nog) niet bij, mail ons dan. Het is helaas niet mogelijk om advies te geven bij het maken van een keus in onze webshop. Ook kunnen wij u helaas niet adviseren bij een reparatie of andere werkzaamheden aan uw auto. Op afstand is dat vrijwel onmogelijk en leidt vaak tot misverstanden. Wel kunt u iedere zaterdag, met of zonder auto, op afspraak bij ons langs komen op het adres in Oude Pekela. Wij helpen u dan voor zover mogelijk. Mail even voor een afspraak.
Bestelde onderdelen kunnen in Oude Pekela of in Emmen worden afgehaald (zie Contact). Wel altijd eerst via de webshop bestellen aub.
Het is Godsonmogelijk dat dit niet duidelijk is. Mocht dit bij bepaalde figuren wel het geval zijn, dan wens ik ze heel veel succes, maar hebben wij ze liever niet als klant.
20 september 2011 om 21:50 #17913292AnoniemLid sinds:
1 January 1970Alles staat inderdaad keurig op de site, maar op een nieuwspagina op de 3e plaats in een bericht van 5 september 2011 met daarboven twee nieuwere berichten.
Op de contactpagina staat:
Bezoek alleen zaterdag van 10:00 tot 17:00. Mail voor een afspraak. Alleen staat hier geen mailadres bij.
Deze dient de klant nu tussen oudere nieuwsberichten op te zoeken.5 september is nu nog vrij recent nieuws, maar volgend jaar leest niemand meer “oud” nieuws. Misschien staat dit bericht dan nog veel lager doordat er nieuwere berichten bij gekomen zijn.
Veel potentiele kopers kunnen je dan niet mailen voor een afspraak, omdat ze simpelweg je mailadres niet kunnen vinden. Tevens geef je ook aan dat je Opel4ever niet meer telefonisch bereikbaar is. Dus hoe kunnen klanten je dan benaderen?
Lijkt mij jammer van de misgelopen verkopen, en is frusterend voor de klant als ze je niet kunnen contacten.21 september 2011 om 05:45 #17913293Vanaf heden wordt de webshop en de bestellingen beheert door de afdeling Verkoop Webshop en Verzending. Alle bestellingen worden nu direct afgehandeld. Indien u een bestelling plaatst tussen 9:30 ‘s ochtends en 22:00 ‘s avonds krijgt u vrijwel direct, of maximaal 1 uur later, een bevestiging. Ontvangt u geen reactie na een bestelling, mail dan naar info@opel4ever.nl .
21 september 2011 om 07:57 #17913294AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Arjen wrote:
“”Hopelijk wordt Arjen er ook wijzer van en misschien dat die in de toekomst de site nog wat veranderd””
Weer zo`n nare opmerking, gadverredamme :puke :puke :puke :pukeDeze kreeg ik van een collega:
Ha Arjen,
Respect voor je poging om Rob te helpen hoor,maar die forummalloten moet je echt laten kletsen,je wilt iets kopen of niet,makkelijker kan niet,toch ?,mijn mail zit dagelijks vol met onzin,maar net die ene serieuze klant maakt het weer leuk,
Zal ik maar eens over nadenken als ik jullie was.
PS: Senatorman bedankt :thumbDacht al dat je gestopt was met de berichtgeving, we waren er dacht ik klaar mee, toch ? :puke
vooral de zin met het woord forummalloten, hoe dom kun je zijn om dit te kunnen plaatsen,
zal de ander wel fijn vinden, dat jij dit plaatst, dit geeft al te denken op welk niveau je zit :hmmzNu voel ik me daardoor wel een beetje aangesproken, ben af en toe wel een malloot, maar nog geen forummalloot :mrgreen:
waar hebben we het over, het gaat notabene alleen om een EMAILADRESJE,
dat voor een leek moeilijk te vinden is op JOU site, en dat jij er niets aan wil gaan doen. :thumbdownEr zijn tips hier aangedragen, over hoe het evt verbeterd zou kunnen worden,
ook om je te ontlasten van al die zogn zeur-mailtjes, maar schijnbaar lees jij niet goed genoeg,
Heb geen zin in die hele andere problematiek, tis al geweldig dat iemand die toko ‘overneemt’,
want d’r ligt zoveel daaro, zou jammer zijn dat die spulletjes niet aan de man kwamen.succes met de voortzetting van deze opel-toko :thumb
grtz van een goede malloot :jerry
21 september 2011 om 08:20 #17913295Ik ben toch bang dat jij niet goed leest, want ik heb uitgebreid uitgelegd waarom we hier voor gekozen hebben en het niet veranderen. Jij hebt het grootste recht van de wereld om hier anders over te denken. En wij hebben het grootste recht van de wereld om het te doen zoals wij het willen. En nogmaals, als je het allemaal niks vindt en waardeloos en onprofessioneel en de site rammelt aan alle kanten en weet ik wat allemaal; prima, ook die mening mag je hebben en haal je het gewoon ergens anders. Ik begrijp deze discussie ook niet zo. Maar het is zoals het is en het zal niet veranderen. Dagelijks ontvang ik 10 tallen mailtjes en bestellingen. Blijkbaar hebben deze mensen geen enkele moeite om ons te mailen en te bestellen. Ook staan er geen opmerkingen bij dat ze het email adres niet kunnen vinden. Dus de kritiek gaat helemaal nergens over, want het blijkt niet zo te zijn dus. Wel krijgen we bedankjes voor de snelle afhandeling en fijn dat het nu zo lekker loopt allemaal. Kijk, dit is de praktijk en jullie kritiek is theorie. Een theorie die in de praktijk dus totaal niet speelt. Dus alles is totaal verloren moeite.
Jammer vind ik het ook van Senatorman, die ik overigens zeer waardeer, dat hij de discussie opnieuw wil starten. Terwijl ik uitvoerig heb uitgelegd waarom we het zo gedaan hebben.
Nomaals; ik waardeer de tips. Maar ik heb uitgebreid uitgelegd dat we die tips niet overnemen. Ik denk dat je dat moet respecteren, ondanks dat je het zelf misschien anders zou doen. Ik doe zoals ik denk dat het goed is. En gezien het succes van mijn andere activiteiten, nu en in het verleden, heb ik het niet zo heel erg verkeerd gedaan denk ik zo in alle bescheidenheid.
21 september 2011 om 09:36 #17913296AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ok. voor iedereen duidelijk lijkt mij.
Zolang ze je kunnen bereiken, en dat blijkt dus uit de vele bestellingen lijkt mij het probleem opgelost.
Heb in het verleden weleens bij Opel4ever besteld naar alle tevredenheid, en dat zal ik dan ook zeker blijven doen.Succes met de voortzetting van Opel4ever.
Het topic wordt hierbij gesloten.
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Re-organisatie bij Opel4ever’ is gesloten voor nieuwe reacties.