Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Re-organisatie bij Opel4ever
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 september 2011 om 22:09 #17913266
We laten het zo; hoe minder er gemaild wordt, hoe beter het is. :thumb
Voor vragen over hoe iets moet of of iets past hebben we dit forum voor!18 september 2011 om 22:13 #17913267Alles op zijn tijd ! Ghanz :wors
dat is wat ze mij altijd zeggen, haha.Maar Arjan heeft ook al gereageerd zie ik :thumb
Dat ben ik met je eens MonzaRon, maargoed wie ben ik om er over te oordelen :hmmz
Zal met de tijd misschien nog wel veranderen ???????????????????????????????????????????????????????????????????
Ik vindt persoonlijk dat het al een hele verbetering is dat je de onderdelen die je nu zou bestellen al binnen een week krijgt :thumb19 september 2011 om 07:30 #17913268AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Arjen wrote:
We laten het zo; hoe minder er gemaild wordt, hoe beter het is. :thumb
Voor vragen over hoe iets moet of of iets past hebben we dit forum voor!Dacht eerst dat het professioneler was geworden,
maar helaas, je antwoord gaat te kort door de bocht, arjen :(Pas dan de site zo aan dat de vragenstellers door kunnen worden verwezen naar bijv een forum [linkje erbij],
en zet er dan niet bij, dat ze kunnen mailen, want dat is vragen om vragen, lijkt me :shock:een paar regels aanpassen op de site lijkt me toch niet zo moeilijk :thumbup
19 september 2011 om 09:27 #17913269Hier is bewust voor gekozen. Geen vragen over hoe iets werkt, hoe iets moet of wat er past of niet past. Deze mails zullen ook niet beantwoord worden. Gewoon bestellen via de site als je wat nodig hebt. En op zaterdag ben je welkom in Oude Pekela. Dit staat ook duidelijk zo in mijn eerste bericht. Anders gaat het helaas niet worden. Opel4ever heeft geen gezellige chat afdeling, daar is bijvoorbeeld dit forum voor. Er kwamen op sommige dagen wel 10 of meer mails binnen met vragen binnen over hoe iets moet. Ook heel veel mensen die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Daar is dus geen beginnen aan. Daarom is bewust voor dit concept gekozen. Daar kan je mee instemmen of niet, maar het zal niet veranderen.
19 september 2011 om 16:10 #17913270lees je eigen tekst op de site dan maar eens na arjen, en dan zie je misschien zelf ook in
wat het ‘probleem’ is…er wordt verwezen naar contact, en dan staat er niets.
verwijs dan ook niet naar ‘contact’.
maarrrr….
succes verder :thumb19 september 2011 om 16:31 #17913271Hoe moeilijk kan iets zijn…. Er is bewust voor gekozen zodat er zo weinig mogelijk mails binnenkomen. Alleen vragen over het kunnen leveren van onderdelen enzo worden beantwoord, andere vragen worden ge-delete. Mensen die de site goed lezen, en het blijkt nu weer dat dat er niet zoveel zijn, zullen het email adres zeker vinden. Dus nogmaals; Rob is gestopt met Opel4ever omdat hij er geen tijd voor heeft en omdat hij geen zin heeft om al die vragen te beantwoorden. En ik heb de webshop overgenomen om wat onderdelen te verkopen zodat we allebei wat zakgeld hebben. Dus zie het niet meer als een bedrijf maar als een uit de hand gelopen hobby. Je kan er van vinden wat je wilt, maar eerlijk gezegd vinden we dat niet zo spannend. Iedereen mag via de webshop bestellen en als je het allemaal niks vindt, dan bestel je het gewoon ergens anders. No hard feelings.
19 september 2011 om 17:28 #17913272AnoniemLid sinds:
1 January 1970Hoe moeilijk kan iets zijn….
om je site ietsjes aan te passen, zodat deze discussie overbodig wordt :wors
probeer eens te lezen wat anderen schrijven/typen, en doe er ietsjes mee, succes ermee, no hard feelings :D
19 september 2011 om 19:54 #17913273Jammer dat je het niet kan of wilt begrijpen. Succes verder.
20 september 2011 om 14:14 #17913274goed bezig :thumbup
20 september 2011 om 14:20 #17913275Precies, zo word je min of meer gedwongen om te zoeken en lees je dus automatisch andere belangrijke informatie. Slim he? Ja, daar is duidelijk over na gedacht! ;)
20 september 2011 om 14:29 #17913276:thumbup
20 september 2011 om 14:46 #17913277Het feit is gewoon dat er slecht wordt gelezen. De verandering bij opel4ever is belangrijk om te lezen, dat Rob niet meer bereikbaar is en dat soort dingen. We willen graag dat oude en nieuwe klanten gewoon alles op hun gemakje even doorlezen. En als mensen geen tijd hebben om de site door te nemen, wordt het moeilijk hoor! Maar bedankt allemaal voor het meedenken en voor deze upjes :thumb
20 september 2011 om 15:19 #17913278AnoniemLid sinds:
1 January 1970ok, als je een upje wil voor deze [on]professionele houding :thumbup
maar wat heb je aan deze upjes :shock: :mrgreen:
als er op de site wel een link staat van http://www.opelalbum.nl en niet naar http://www.opelforum.nl :hmmz
20 september 2011 om 15:38 #17913279Ik hoef niet professioneel te zijn, want het is maar een hobby. Rob heeft definitief de deur gesloten, mede door dit soort geouwehoer. Het leek mij wel leuk om de webshop op te pikken. Maar als het niet goed ontvangen wordt door een stel wijsneuzen en betweters dan weet ik het nog niet………. Ik heb er verder geen enkel belang bij, ik heb werk zat. En Rob verkoopt toch al zat naar Amerika, Engeland en Duitsland. Als het Rob ligt gaat de webshop definitief op zwart. Allemaal gezeur. Ik wil een poging wagen, maar het hoeft niet hoor. Ik begrijp dit nooit, als je het niks vind ga je toch ergens anders?
20 september 2011 om 16:06 #17913280AnoniemLid sinds:
1 January 1970jammer dat je dit geouwehoer noemt, jij vindt die upjes wel prettig,
en btw, je bent er zelf mee begonnen, tis notabene jou eigen topic :thumbupDat Rob de deur heeft dicht gegooid, staat hier los van,
die problematiek is duidelijk omschreven, en dat zal een ieder moeten respecteren.
Ben al en paar keren bij Rob geweest, zijn hobby gevoel droop er af, het is gewoon een toffe gast :worsMaar het gaat hier om de toegankelijkheid van de JOU website, een website die rammelt aan alle kanten,
en dat het je alleen gaat om te verkopen, waar jij ook een beetje zakgeld aan over houdt,……denk zelf tot de handel op is. :shock:na al je reacties, is dit, wat ik eruit op kan maken, als dit niet zo is, verbeter me aub. :wors
grtz ;)
20 september 2011 om 16:25 #17913281Ik denk dat goed lezen een probleem is bij jou; doe er wat aan. En dat Rob de deur dicht heeft gegooid staat hier helemaal niet los van. Ook daar lees je over heen. Hij heeft absoluut geen zin in vragen en gezeur, daarom is hij er mee gestopt. Ook dat heb ik geschreven en ook daar lees je over heen. Vorige week zei hij nog letterlijk, het liefst gaan de deuren allemaal op slot en geen mensen meer aan de deur en aan de telefoon en via de mail. Ik wil niets meer verkopen, laat ze in de stront zakken. Ik begrijp nu pas echt wat hij bedoelt. Het is niet mijn website maar de website van Rob/ opel4ever. Het gaat mij niet om verkopen, heb ik ook duidelijk gezegd: Ik vind het leuk om te doen in de hobby sfeer en heb er verder geen enkel belang bij. Ook dit heb je niet gelezen. Lees alles nog maar eens door, maar ik denk niet dat het allemaal binnenkomt bij jou. Jammer. Jij wilt alleen maar stangen en het beter weten en je laten gelden. Hebben we totaal geen behoefte aan, dus voortaan graag ergens anders naar toe.
20 september 2011 om 16:28 #17913282Deze was ik nog vergeten van Rob: Succes er mee maar je bent hardstikke gek dat je er aan begint. Ik dacht dat het wel mee zou vallen. Maar helaas…… Ik wist niet dat hij dit soort publiek had….
20 september 2011 om 16:45 #17913283we willen jou en je website niet afzeiken hoor?
het was alleen maar een tip om de site duidelijker te maken. volgens mij steld iedereen het juist op prijs dat je het zaakje overneemt, en was die tip van dat mailadres alleen ter verbetering van het zaakje. :thumbupdat we dan vervolgens als wijsneuzen en betweters worden afgeschreven vind ik erg jammer. twas namelijk goed bedoelt.
20 september 2011 om 16:46 #17913284Ha Arjen,
Respect en succes !!!!! :thumb20 september 2011 om 17:03 #17913285AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Christian-tsx wrote:
we willen jou en je website niet afzeiken hoor?
het was alleen maar een tip om de site duidelijker te maken. volgens mij steld iedereen het juist op prijs dat je het zaakje overneemt, en was die tip van dat mailadres alleen ter verbetering van het zaakje. :thumbupdat we dan vervolgens als wijsneuzen en betweters worden afgeschreven vind ik erg jammer. twas namelijk goed bedoelt.
:wors :wors :wors
20 september 2011 om 17:04 #17913286Ok, dat waardeer ik. Ik stel voor dat we nu stoppen. Bedankt allemaal voor het meedenken :thumb
20 september 2011 om 19:32 #17913287AnoniemLid sinds:
1 January 1970Succes met de overname en we wensen je veel succes. Het publiek is inderdaad kritisch, maar dat is iedereen tegenwoordig. Mensen zijn mondiger geworden, en hebben meer wensen, stellen hogere eisen en vertellen wat ze willen. Je kan er van uitgaan, dat iedere reactie positieve kritiek is, omdat niemand er belang bij heeft als jij dit niet voortzet. Hiermee geven ze aan welke puntjes op je site niet geheel duidelijk zijn, en wat verbetering kan gebruiken.
Duidelijke communicatie naar je klanten wordt altijd zeer op prijs gesteld, en niets is makkelijker als je eigen klanten zeggen hoe ze het prettig vinden.
Iedere opel-liefhebber, en zeker de klassieker-rijders zullen het allemaal zeer waarderen dat jij de zaak van Rob voortzet. Door jouw inspanning kunnen de oudere opels blijven rijden, en wordt het (levens)werk van Rob in ere gehouden.Ik kan begrijpen dat het niet te doen is om telefonisch of per mail, iedere sleutelaar te zijde te staan, daar is inderdaad een forum voor.
Succes met de zaak. :thumb
20 september 2011 om 21:10 #17913288@Senatorman wrote:
Succes met de overname en we wensen je veel succes. Het publiek is inderdaad kritisch, maar dat is iedereen tegenwoordig. Mensen zijn mondiger geworden, en hebben meer wensen, stellen hogere eisen en vertellen wat ze willen. Je kan er van uitgaan, dat iedere reactie positieve kritiek is, omdat niemand er belang bij heeft als jij dit niet voortzet. Hiermee geven ze aan welke puntjes op je site niet geheel duidelijk zijn, en wat verbetering kan gebruiken.
Duidelijke communicatie naar je klanten wordt altijd zeer op prijs gesteld, en niets is makkelijker als je eigen klanten zeggen hoe ze het prettig vinden.
Iedere opel-liefhebber, en zeker de klassieker-rijders zullen het allemaal zeer waarderen dat jij de zaak van Rob voortzet. Door jouw inspanning kunnen de oudere opels blijven rijden, en wordt het (levens)werk van Rob in ere gehouden.Ik kan begrijpen dat het niet te doen is om telefonisch of per mail, iedere sleutelaar te zijde te staan, daar is inderdaad een forum voor.
Succes met de zaak. :thumb
Goeie en nette tekst Senatorman. :thumb
Hopelijk wordt Arjen er ook wijzer van en misschien dat die in de toekomst de site nog wat veranderd :wors
En ik hoop ook voor de anderen opel mannen dat we opel4ever nog lang in ons midden hebben, het is toch makkelijk als je een site hebt waar je je spulletjes zo kan bestellen. :thumb20 september 2011 om 21:20 #17913289“”Hopelijk wordt Arjen er ook wijzer van en misschien dat die in de toekomst de site nog wat veranderd””
Weer zo`n nare opmerking, gadverredamme :puke :puke :puke :puke
Deze kreeg ik van een collega:
Ha Arjen,
Respect voor je poging om Rob te helpen hoor,maar die forummalloten moet je echt laten kletsen,je wilt iets kopen of niet,makkelijker kan niet,toch ?,mijn mail zit dagelijks vol met onzin,maar net die ene serieuze klant maakt het weer leuk,groetjes en succes,
xxxxZal ik maar eens over nadenken als ik jullie was.
PS: Senatorman bedankt :thumb
20 september 2011 om 21:35 #17913290AnoniemLid sinds:
1 January 1970Arjen doelt erop om zo min mogelijk technische hulp te bieden bij werkzaamheden aan de auto’s, en wil zich concentreren met de verkoop van onderdelen. De e-mail is dus alleen bedoelt om prijzen of voorraden op te vragen. ( verbeter me als ik het fout zeg)
Wel heb je dit niet duidelijk aangegeven en je mailadres een beetje verstopt.
Mijn advies is om je contactgegevens duidelijk te vermelden, en hierbij duidelijk aan te geven dat je geen technische info verstrekt betreffende onderhoud/reparatie aan auto’s, maar dat het mailadres uitsluitend gebruikt dient te worden om prijzen en levertijden aan te vragen.
In mijn idee is dit geen nare opmerking, maar Noci bedoelt dat je misschien een beetje toekomt aan de wensen van je klanten dat de site een beetje onduidelijk schept mbt de contactgegevens via email, en hoopt dat je deze wilt bijwerken om onduidelijkheden te voorkomen.
Mischien kan je op je site vermelden dat technische vragen gesteld kunnen worden op dit forum. En dat jullie alleen onderdelen leveren.
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Re-organisatie bij Opel4ever’ is gesloten voor nieuwe reacties.