Re-organisatie bij Opel4ever

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Re-organisatie bij Opel4ever

• Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 56)
  • Auteur
    Arjen
    Deelnemer

We laten het zo; hoe minder er gemaild wordt, hoe beter het is. :thumb
      Voor vragen over hoe iets moet of of iets past hebben we dit forum voor!

noci
      Deelnemer

Alles op zijn tijd ! Ghanz :wors
        dat is wat ze mij altijd zeggen, haha.

Maar Arjan heeft ook al gereageerd zie ik :thumb

Dat ben ik met je eens MonzaRon, maargoed wie ben ik om er over te oordelen :hmmz
        Zal met de tijd misschien nog wel veranderen ???????????????????????????????????????????????????????????????????
        Ik vindt persoonlijk dat het al een hele verbetering is dat je de onderdelen die je nu zou bestellen al binnen een week krijgt :thumb

Anoniem

@Arjen wrote:

We laten het zo; hoe minder er gemaild wordt, hoe beter het is. :thumb
          Voor vragen over hoe iets moet of of iets past hebben we dit forum voor!

Dacht eerst dat het professioneler was geworden,
          maar helaas, je antwoord gaat te kort door de bocht, arjen :(

Pas dan de site zo aan dat de vragenstellers door kunnen worden verwezen naar bijv een forum [linkje erbij],
          en zet er dan niet bij, dat ze kunnen mailen, want dat is vragen om vragen, lijkt me :shock:

een paar regels aanpassen op de site lijkt me toch niet zo moeilijk :thumbup

Arjen
          Deelnemer

Hier is bewust voor gekozen. Geen vragen over hoe iets werkt, hoe iets moet of wat er past of niet past. Deze mails zullen ook niet beantwoord worden. Gewoon bestellen via de site als je wat nodig hebt. En op zaterdag ben je welkom in Oude Pekela. Dit staat ook duidelijk zo in mijn eerste bericht. Anders gaat het helaas niet worden. Opel4ever heeft geen gezellige chat afdeling, daar is bijvoorbeeld dit forum voor. Er kwamen op sommige dagen wel 10 of meer mails binnen met vragen binnen over hoe iets moet. Ook heel veel mensen die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Daar is dus geen beginnen aan. Daarom is bewust voor dit concept gekozen. Daar kan je mee instemmen of niet, maar het zal niet veranderen.

Ghanz
            Deelnemer

lees je eigen tekst op de site dan maar eens na arjen, en dan zie je misschien zelf ook in
              wat het ‘probleem’ is…

er wordt verwezen naar contact, en dan staat er niets.

verwijs dan ook niet naar ‘contact’.

maarrrr….
              succes verder :thumb

Arjen
              Deelnemer

Hoe moeilijk kan iets zijn…. Er is bewust voor gekozen zodat er zo weinig mogelijk mails binnenkomen. Alleen vragen over het kunnen leveren van onderdelen enzo worden beantwoord, andere vragen worden ge-delete. Mensen die de site goed lezen, en het blijkt nu weer dat dat er niet zoveel zijn, zullen het email adres zeker vinden. Dus nogmaals; Rob is gestopt met Opel4ever omdat hij er geen tijd voor heeft en omdat hij geen zin heeft om al die vragen te beantwoorden. En ik heb de webshop overgenomen om wat onderdelen te verkopen zodat we allebei wat zakgeld hebben. Dus zie het niet meer als een bedrijf maar als een uit de hand gelopen hobby. Je kan er van vinden wat je wilt, maar eerlijk gezegd vinden we dat niet zo spannend. Iedereen mag via de webshop bestellen en als je het allemaal niks vindt, dan bestel je het gewoon ergens anders. No hard feelings.

Anoniem

Hoe moeilijk kan iets zijn….

om je site ietsjes aan te passen, zodat deze discussie overbodig wordt :wors

probeer eens te lezen wat anderen schrijven/typen, en doe er ietsjes mee, succes ermee, no hard feelings :D

Arjen
                  Deelnemer

Jammer dat je het niet kan of wilt begrijpen. Succes verder.

Christian-tsx
                    Deelnemer

goed bezig :thumbup

Arjen
                      Deelnemer

Precies, zo word je min of meer gedwongen om te zoeken en lees je dus automatisch andere belangrijke informatie. Slim he? Ja, daar is duidelijk over na gedacht! ;)

Christian-tsx
                        Deelnemer

:thumbup

Arjen
                          Deelnemer

Het feit is gewoon dat er slecht wordt gelezen. De verandering bij opel4ever is belangrijk om te lezen, dat Rob niet meer bereikbaar is en dat soort dingen. We willen graag dat oude en nieuwe klanten gewoon alles op hun gemakje even doorlezen. En als mensen geen tijd hebben om de site door te nemen, wordt het moeilijk hoor! Maar bedankt allemaal voor het meedenken en voor deze upjes :thumb

Anoniem

ok, als je een upje wil voor deze [on]professionele houding :thumbup

maar wat heb je aan deze upjes :shock: :mrgreen:

als er op de site wel een link staat van http://www.opelalbum.nl en niet naar http://www.opelforum.nl :hmmz

Arjen
                              Deelnemer

Ik hoef niet professioneel te zijn, want het is maar een hobby. Rob heeft definitief de deur gesloten, mede door dit soort geouwehoer. Het leek mij wel leuk om de webshop op te pikken. Maar als het niet goed ontvangen wordt door een stel wijsneuzen en betweters dan weet ik het nog niet………. Ik heb er verder geen enkel belang bij, ik heb werk zat. En Rob verkoopt toch al zat naar Amerika, Engeland en Duitsland. Als het Rob ligt gaat de webshop definitief op zwart. Allemaal gezeur. Ik wil een poging wagen, maar het hoeft niet hoor. Ik begrijp dit nooit, als je het niks vind ga je toch ergens anders?

Anoniem

jammer dat je dit geouwehoer noemt, jij vindt die upjes wel prettig,
                                  en btw, je bent er zelf mee begonnen, tis notabene jou eigen topic :thumbup

Dat Rob de deur heeft dicht gegooid, staat hier los van,
                                  die problematiek is duidelijk omschreven, en dat zal een ieder moeten respecteren.
                                  Ben al en paar keren bij Rob geweest, zijn hobby gevoel droop er af, het is gewoon een toffe gast :wors

Maar het gaat hier om de toegankelijkheid van de JOU website, een website die rammelt aan alle kanten,
                                  en dat het je alleen gaat om te verkopen, waar jij ook een beetje zakgeld aan over houdt,……denk zelf tot de handel op is. :shock:

na al je reacties, is dit, wat ik eruit op kan maken, als dit niet zo is, verbeter me aub. :wors

grtz ;)

Arjen
                                  Deelnemer

Ik denk dat goed lezen een probleem is bij jou; doe er wat aan. En dat Rob de deur dicht heeft gegooid staat hier helemaal niet los van. Ook daar lees je over heen. Hij heeft absoluut geen zin in vragen en gezeur, daarom is hij er mee gestopt. Ook dat heb ik geschreven en ook daar lees je over heen. Vorige week zei hij nog letterlijk, het liefst gaan de deuren allemaal op slot en geen mensen meer aan de deur en aan de telefoon en via de mail. Ik wil niets meer verkopen, laat ze in de stront zakken. Ik begrijp nu pas echt wat hij bedoelt. Het is niet mijn website maar de website van Rob/ opel4ever. Het gaat mij niet om verkopen, heb ik ook duidelijk gezegd: Ik vind het leuk om te doen in de hobby sfeer en heb er verder geen enkel belang bij. Ook dit heb je niet gelezen. Lees alles nog maar eens door, maar ik denk niet dat het allemaal binnenkomt bij jou. Jammer. Jij wilt alleen maar stangen en het beter weten en je laten gelden. Hebben we totaal geen behoefte aan, dus voortaan graag ergens anders naar toe.

Arjen
                                    Deelnemer

Deze was ik nog vergeten van Rob: Succes er mee maar je bent hardstikke gek dat je er aan begint. Ik dacht dat het wel mee zou vallen. Maar helaas…… Ik wist niet dat hij dit soort publiek had….

Christian-tsx
                                      Deelnemer

we willen jou en je website niet afzeiken hoor?
                                        het was alleen maar een tip om de site duidelijker te maken. volgens mij steld iedereen het juist op prijs dat je het zaakje overneemt, en was die tip van dat mailadres alleen ter verbetering van het zaakje. :thumbup

dat we dan vervolgens als wijsneuzen en betweters worden afgeschreven vind ik erg jammer. twas namelijk goed bedoelt.

werner69

Ha Arjen,
                                          Respect en succes !!!!! :thumb

Anoniem

@Christian-tsx wrote:

we willen jou en je website niet afzeiken hoor?
                                            het was alleen maar een tip om de site duidelijker te maken. volgens mij steld iedereen het juist op prijs dat je het zaakje overneemt, en was die tip van dat mailadres alleen ter verbetering van het zaakje. :thumbup

dat we dan vervolgens als wijsneuzen en betweters worden afgeschreven vind ik erg jammer. twas namelijk goed bedoelt.

:wors :wors :wors

Arjen
                                            Deelnemer

Ok, dat waardeer ik. Ik stel voor dat we nu stoppen. Bedankt allemaal voor het meedenken :thumb

Anoniem

Succes met de overname en we wensen je veel succes. Het publiek is inderdaad kritisch, maar dat is iedereen tegenwoordig. Mensen zijn mondiger geworden, en hebben meer wensen, stellen hogere eisen en vertellen wat ze willen. Je kan er van uitgaan, dat iedere reactie positieve kritiek is, omdat niemand er belang bij heeft als jij dit niet voortzet. Hiermee geven ze aan welke puntjes op je site niet geheel duidelijk zijn, en wat verbetering kan gebruiken.
                                                Duidelijke communicatie naar je klanten wordt altijd zeer op prijs gesteld, en niets is makkelijker als je eigen klanten zeggen hoe ze het prettig vinden.
                                                Iedere opel-liefhebber, en zeker de klassieker-rijders zullen het allemaal zeer waarderen dat jij de zaak van Rob voortzet. Door jouw inspanning kunnen de oudere opels blijven rijden, en wordt het (levens)werk van Rob in ere gehouden.

Ik kan begrijpen dat het niet te doen is om telefonisch of per mail, iedere sleutelaar te zijde te staan, daar is inderdaad een forum voor.

Succes met de zaak. :thumb

noci
                                                Deelnemer

@Senatorman wrote:

Succes met de overname en we wensen je veel succes. Het publiek is inderdaad kritisch, maar dat is iedereen tegenwoordig. Mensen zijn mondiger geworden, en hebben meer wensen, stellen hogere eisen en vertellen wat ze willen. Je kan er van uitgaan, dat iedere reactie positieve kritiek is, omdat niemand er belang bij heeft als jij dit niet voortzet. Hiermee geven ze aan welke puntjes op je site niet geheel duidelijk zijn, en wat verbetering kan gebruiken.
                                                  Duidelijke communicatie naar je klanten wordt altijd zeer op prijs gesteld, en niets is makkelijker als je eigen klanten zeggen hoe ze het prettig vinden.
                                                  Iedere opel-liefhebber, en zeker de klassieker-rijders zullen het allemaal zeer waarderen dat jij de zaak van Rob voortzet. Door jouw inspanning kunnen de oudere opels blijven rijden, en wordt het (levens)werk van Rob in ere gehouden.

Ik kan begrijpen dat het niet te doen is om telefonisch of per mail, iedere sleutelaar te zijde te staan, daar is inderdaad een forum voor.

Succes met de zaak. :thumb

Goeie en nette tekst Senatorman. :thumb

Hopelijk wordt Arjen er ook wijzer van en misschien dat die in de toekomst de site nog wat veranderd :wors
                                                  En ik hoop ook voor de anderen opel mannen dat we opel4ever nog lang in ons midden hebben, het is toch makkelijk als je een site hebt waar je je spulletjes zo kan bestellen. :thumb

Arjen
                                                  Deelnemer

“”Hopelijk wordt Arjen er ook wijzer van en misschien dat die in de toekomst de site nog wat veranderd””

Weer zo`n nare opmerking, gadverredamme :puke :puke :puke :puke

Deze kreeg ik van een collega:

Ha Arjen,
                                                    Respect voor je poging om Rob te helpen hoor,maar die forummalloten moet je echt laten kletsen,je wilt iets kopen of niet,makkelijker kan niet,toch ?,mijn mail zit dagelijks vol met onzin,maar net die ene serieuze klant maakt het weer leuk,

groetjes en succes,
                                                    xxxx

Zal ik maar eens over nadenken als ik jullie was.

PS: Senatorman bedankt :thumb

Anoniem

Arjen doelt erop om zo min mogelijk technische hulp te bieden bij werkzaamheden aan de auto’s, en wil zich concentreren met de verkoop van onderdelen. De e-mail is dus alleen bedoelt om prijzen of voorraden op te vragen. ( verbeter me als ik het fout zeg)

Wel heb je dit niet duidelijk aangegeven en je mailadres een beetje verstopt.

Mijn advies is om je contactgegevens duidelijk te vermelden, en hierbij duidelijk aan te geven dat je geen technische info verstrekt betreffende onderhoud/reparatie aan auto’s, maar dat het mailadres uitsluitend gebruikt dient te worden om prijzen en levertijden aan te vragen.

In mijn idee is dit geen nare opmerking, maar Noci bedoelt dat je misschien een beetje toekomt aan de wensen van je klanten dat de site een beetje onduidelijk schept mbt de contactgegevens via email, en hoopt dat je deze wilt bijwerken om onduidelijkheden te voorkomen.

Mischien kan je op je site vermelden dat technische vragen gesteld kunnen worden op dit forum. En dat jullie alleen onderdelen leveren.

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 56)
                                                    • Het onderwerp ‘Re-organisatie bij Opel4ever’ is gesloten voor nieuwe reacties.