RDX Racedesign

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Seth
    Deelnemer

Hey iedereen,

Wie heeft ervaring met RDX-racedesign bumpers? Is dit van hetzelfde principe als Rieger: gewoon aanpakken van de postbode en vastvijzen of moet je nog bricoleren vooraleer deze pasvorm is?

Grtz Seth

sjouke
      Deelnemer

wat zeg je allemaal? :hmmz

Seth
        Deelnemer

Heb een mooie achterbumper van RDX Racedesign gezien maar ik zou willen weten of deze echt 100% pasvorm zijn zodat ik deze er direct kan opzetten. Of moet ik nog eerst 4 kilo plamuur ertegen knallen voor ie past zoals bij de meeste tuningbumpers?

Grtz Seth

calike

Op de foto ziet hij er al niet 100% uit, je zal er niet veel van moeten verwachten denk ik… :hmmz

Nightrider

Wij hebben er ook 1 van RDX liggen, maar deze moest nog wel aangepast worden om netjes te laten aansluiten.
              Bij de achterlichten aan de zijkant zat er wat ruimte tussen (niet echt duidelijk te zien op de foto, maar dan heb je een idee hoe ie zit)
              Foto:

Wel moet ik zeggen dat het materiaal er wel degelijk uit zag in vergelijking met andere tuningsbumpers, heel erg stevig.

Ik weet niet hoe dit alles is bij de bumper die jij zou willen bestellen, is wel een andere.
              Maar ik denk dat het wel dezelfde soort mal zal zijn waar ie uit komt.

Achteraf hebben we voor een andere bumper gekozen die beter bij onze bodykit staat, deze RDX is te koop.

Seth
              Deelnemer

@Nightrider: You’ve got mail :)

Grtz Seth

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.