raw hendel

Forumindex Forums Modellen Corsa raw hendel

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    crossagek

ik heb hier de B-corsa van mijn schoonzusje staan omdat ze geen grootlicht had .

Ik had zelf nog een andere hendel liggen en deze er in gezet , maar ….

de hendel werkte wel , maar had de bekende kwaal met lamheid . raw werkten wel en grootlicht ook behalve het knipperen als je de hendel naar je toe trekt werkt niet .

Ik heb er nu tijdelijk een schakelaar uit een A corsa in gezet die niet lam is , maar ik vraag me af waar het aan kan liggen dat vast groot licht wel werkt , maar knipperen niet . iemand een idee ???

Tevens viel het mij op dat onder de motorkap iets mistte , als je voor de auto staat kan ik achter de bestuurders koplamp zo op het binnenscherm kijken :hmmz

zou iemand eens een foto kunnen plaatsen van een corsa B C14NZ onder de motorkap ( boven de versnellingsbak ) , zodat ik even kan kijken wat er mist :angel

Tevens moet ik even naar de achterruit verwarming kijken want deze doet niks . zekering is heel , maar geen stroom op de stekkers , dus binnenkort maar eens draden doormeten of zou er wat anders kunnen zijn ??

2e-c14nz

je kunt bij een b idd op het binnenscherm kijken. hier hoort uiteraard wel een. binnenspatbord te zitten.

mantarobin

Bij een B hoort idd een binnenspatbord te zitten, wat betreft de achteruitverwarming dit kan welleens in de ”knik” tussen achterklep en carroserie zitten (door dat deze veel beweegt willen de draden welleens breken), als het hier niet in zit gewoon de draad vanaf de zekering ff nalopen

crossagek

oke dan zit het onder de kap dus wel goed .

achterruitverwarming zat ik zelf ook aan de verbinding tussen auto en klep te denken , dus binnenkort even meten aldaar .

Nu zit ik alleen nog met de raw hendel , waarom wel groot licht vast , maar niet knipper met groot licht :hmmz

wie o wie kan me daar verder mee helpen ??

OrangeArrow

[rquote
              Nu zit ik alleen nog met de raw hendel , waarom wel groot licht vast , maar niet knipper met groot licht :hmmz

wie o wie kan me daar verder mee helpen ??[/rquote]
              is dat dan ook met die corsa a schakelaar?

Edje13

Ik heb precies hetzelfde probleem hier.
                Ik dacht nl ook,andere hendel erin en klaar.
                Maar helaas werkt dat ook niet,zo te lezen .
                Dus van mijn kant ook de vraag:HELP.

mantarobin

Ik zou gewoon een nieuwe schakelaar halen, heb het zelf ook gehad bij een astra F zelfde probleem als hierboven beschreven wordt (niks gemeten maar gewoon er vanuit gegaan dat de schakelaar kapot was) had in me gereedschapkist op het werk toevallig nog een gebruikte schakelaar liggen deze erin gezet haalde nog niks uit..
                  Toen gewoon een nieuwe gepakt uit het magazijn en probleem verholpen!

crossagek

mantarobin ik heb 4 verschillende hendels geprobeerd en allemaal hetzelfde euvel . Heb de hendels ook in mijn a corsa geprobeerd en daar werken ze wel ( behalve dan de kapotte die ik uit haar auto heb gehaald )

ze rijd nu met een corsa a hendel dus ze heeft zowiezo groot licht ( had ze eerst dus ook niet ) .

en wat betrefd de achterruitverwarming , wordt deze toevallig geschakeld via een relais of niet ??

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.