Ratelend geluid in motorgedeelte

Forumindex Forums Modellen Astra Ratelend geluid in motorgedeelte

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262436
    skyline643
      Lid sinds:
      2 June 2013

      Weet er iemand wat dit zou zijn? Mijn Astra H maakt een ratelend geluid in het motorgedeelte. Als ik de wagen start en de wagen staat in neutraal en de motor draait, dan maakt de wagen een 5-tal seconden een tikkend ratelend geluid, dan is het weer een 10-tal sec. stil en dan terug opnieuw en ga zo maar door. Als ik de motorkap open dan komt het van uit het motorblok zelf, niet van de ventilator of ergens anders zo te horen. Ik krijg ook nergens een foutmelding in de boordcomputer of op mijn dashboard te zien. Iemand raad?

      #18197712
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        Motorcode????

        En misschien is een filmpje handig ;)

        #18197713
        skyline643
          Lid sinds:
          2 June 2013

          Motor is een 1.7 CDTI met 125 PK (niet gechipt ofzo). Ik zal morgen eens kijken om een filmpje te posten.

          #18197714
          inzane19
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 June 2007

            Morgen ja :P

            #18197715
            joriijn
              Lid sinds:
              10 March 2013

              Ik had ook zo’n soort geluid waarvan ik dacht dat het uit het blok kwam.
              Bleken 2 slangen te zijn voor de verwarming van het blok naar binnen om te verwarmen.
              Daar heb ik een tie wrap om gedaan, nergens last meer van.

              #18197716
              skyline643
                Lid sinds:
                2 June 2013

                Wel, 2 dagen nadat ik het topic geopend heb doet de wagen nu terug normaal, nergens meer last van. Misschien last van de kou? Geen idee… Hopelijk blijft het geluid weg.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.