Rare bij geluiden als de deuren van slot zijn.

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Rare bij geluiden als de deuren van slot zijn.

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    shrek83
    Deelnemer

Hallo,

Telken als mijn deuren van slot zijn hoor ik om de bepaalde tijd een geratel rechts voor in me auto. Heeft iemand een idee wat dat kan zijn?

Het gaat om een opel vectra c2 station.

Anoniem

Hebben alle vectra c. Stelmotortjes van ventilatie

shrek83
        Deelnemer

En zijn dat dure reparatie en is dat eventueel zelf tedoen?

Alvast bedankt

DennisD
          Deelnemer

Is goed zelf te doen, alleen een beetje een priegel werkje om 1 van de boutjes los te krijgen.

shrek83
            Deelnemer

Oke en waar zit hij verstopt want ik word best gek van dat geratel hoor ut zels als ik op lig en de auto staat stil op de oprit

DennisD
              Deelnemer

Hier staat de how to inclusief de nummers die je nodig hebt om een nieuwe te bestellen. http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=6&t=169302″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Anoniem

Het vreemde wil, dat ik het zelfde geluid hoor uit het dashboard. Naar mijn idee heeft het niks te maken met de recirculatie. Als ik die in en uit schakel maakt dat juist geen geluid. Zet je auto maar eens op contact en draad aan de temperatuur instelling dan hoor je het geluid

shrek83
                  Deelnemer

Oke nou ik hoorde vanmorge van me vrouw dat ut geluid weer weg is wel vreemd

chevy vectra 3.2 v6

Ik denk dat het een ratelslang was die nu een ander onderkomen heeft gevonden :thumb

Tech 1
                      Deelnemer

Bij mij heb ik soms ook soms geratel uit de omgeving van de radio,het lijkt wel of sommige cd’s niet helemaal in balans zijn :hmmz
                        Begint ook te ratelen als je de auto op contact zet/of uit :???:
                        lijkt wel op onbalans tijden op gang komen/afremmen van de cd, speelt verder wel normaal af .
                        Dacht ook eerst aan de stelmotortjes,maar zonder cd in de radio is het weg.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.