Rank the topic

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Rank the topic

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17259294
    inzane19
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 June 2007

      Zoals de titel zegt: Rank een topic.

      Beste forum admins,
      Ik kijk vaak in het Astra topic alleen lees ik maar de eerste 4 pagina`s. Om verder te lezen heb je heel wat tijd nodig en dat is min of meer gekken werk.

      Waarom niet een ranking systeem inbouwen in het forum.
      Voorbeeld post:
      Welke schroeven moeten los om het dashboard er af te halen.
      Daar onder staat een antwoord van iemand die precies uit legt hoe het moet.

      Ik vind zo een topic bijvoorbeeld een aantal punten of sterren waard.

      Je hebt ook topics zoals (overdreven): Hoe vervang ik mn band.
      Zo een topic is dan veel minder waard en mag dan ook ergens onderin komen te staan.

      Met een extra tab in je menu (bovenaan) kan je dan klikken op waardevolle topics en zie je in 1 oog opslag waar je wat aan hebt.

      Dit forum is namelijk zo groot dat er heel wat waardevolle info in staat, echter staat dit mogelijk op pagina 32…

      #18160004
      RISL
      Moderator
        Lid sinds:
        24 January 2011

        Er staat inderdaad heel veel informatie op dit forum en inderdaad ook heel veel op pagina’s ver weg.
        Hiervoor hebben wij de zoekmachine, zodat je met enkele trefwoorden de topics vind die je zoekt, waar ze ook staan.

        Een ranking-systeem lijkt mij dus niet zo nodig?

        #18160005
        Ewoud94
          Lid sinds:
          11 April 2013

          Ranking systeem lijkt mij dus juist wel handig dan krijg je hetzelfde principe als Yahoo.

          Iemand stelt een vraag en meerdere mensen antwoorden, op de antwoorden kunnen mensen stemmen en de beste en duidelijkste uitleg staat meteen onder de vraag vermeld. IK persoonlijk vindt dit enorm handig want je weet meteen hoe en wat je moet doen en je hoeft inderdaad geen 10 pagina’s te doorzoeken voor een goed antwoord!

          #18160006
          DMLB ceo
            Lid sinds:
            27 June 2011

            +1

            #18160007
            inzane19
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 June 2007

              @RISL wrote:

              Er staat inderdaad heel veel informatie op dit forum en inderdaad ook heel veel op pagina’s ver weg.
              Hiervoor hebben wij de zoekmachine, zodat je met enkele trefwoorden de topics vind die je zoekt, waar ze ook staan.

              Een ranking-systeem lijkt mij dus niet zo nodig?

              De zoek mogelijkheid is idd een optie om waardevolle info terug te lezen, echter zit je nog met een aantal topics die je dan wel leest maar waar niet de juiste info tussen staan.

              Bijvoorbeeld: Porbleem, banden zijn kaal aan 1 kant.
              Ts zet onderaan: Probleem is opgelost. (zonder uitleg)

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.