Rammelend geluid

Forumindex Forums Modellen Manta Rammelend geluid

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Bavaria

Beste,

Sinds kort maakt mijn Manta A een rammelend geluid tijdens het rijden. Het lijkt een beetje vanuit linksvoor (als je in de auto zit) te komen. Dit geluid is er niet altijd en varieert niet echt in snelheid. Eerst dacht ik dat er iets in de wieldoppen zou kunnen zitten of dat het wiel los zat. Maar dat bleek niet zo te zijn.

Iemand nog een idee? Wellicht de motor of de koppeling (automaat) maar dan zou de snelheid van het geluid met het toerental mee moeten gaat lijkt me toch?

Alvast bedankt voor reacties!

Gr.

HardcoreHell

Iets met de ophanging??

The_Undertaker
        Deelnemer

Wanneer komt het geluid voor? Omschrijf het iets meer als je wilt. Rammelt ie als je over hobbels heen rijdt?

postbusmanta
          Deelnemer

Rubber uit de bevestiging van je schokdemper?

Rubber wat om je stabilisatorstang hoort te zitten onder de carrosserie verdwenen?

Bavaria

Ben er ondertussen wel achter dat de schokdemper lekt… Dus beide kanten ga ik vervangen. Maar het geluid komt niet enkel voor wanneer ik over hobbels rij ofzo ook gewoon op vlakke wegen.

Aan de stabilisatorstang is niet echt iets te zien en krijg er geen beweging in… kan het zijn dat ik iets over het hoofd zie?

Verder maakt het niet uit of de auto warm of koud is. Wel begint het geluid (vanuit koude motor/stilstand) meestal pas na een paar honderd meter.

Gr.

eddepet007

waarschijnlijk iets met stabilisatie idd ,had ik met monza ook erg iritant geluid

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.