rammel tijdens rijden over hobbelige weg, of naderen drempel

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila rammel tijdens rijden over hobbelige weg, of naderen drempel

• Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    marc1766

Hallo iedereen hier, hoe langer ik de auto heb, hoe meer je je ergert aan bepaalde bijgeluiden.
      Wanneer ik over een hobbelige weg rijd, of een stugge drempel neem bemerk ik een vreemde rammel, soms lijkt het zelfs tot in de stuurkolom merkbaar.
      Dacht eerst aan de stabilisatorstangen, maar hier zit maar weinig speling op, verder voel ik dat er ( heb niet veel verstand van auto`s, maar toch ) best veel speling zit op de aandrijflijn, ( of hoe noem je dat ) die naar de voorwielen lopen zit, kan deze zomaar enkele mm`s op en neer en heen en weer bewegen, is dit normaal?
      Verder zou het handig zijn als ik tips hoor waar eventueel dat bijgeluid vandaan kan komen, zodat ik wat gerichter kan zoeken?
      Wellicht dat er hier mensen zijn die weten wat deze Opel Meriva heeft die deze bijkomende ergernissen veroorzaken!

Probleem is inmiddels verholpen, het was de airbag die aan de passagierszijde achter het handschoenvakje bereikbaar is en die heeft 2 haken/nokken die in een uitsparing vallen, echter zat deze erg los ( veel speling ) en kwam deze tegen onderzijde dashbord aan.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.