Rammel linksvoor Ascona "opgelost"

Forumindex Forums Techniek Banden, remmen en onderstel Rammel linksvoor Ascona "opgelost"

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Makko
    Deelnemer

Als ik over een put of een kuil rij hoor ik een rammel linksvoor, ik dacht eerst de schokbreker, of de stablisatorstang, maar kan niets vinden. wiel eraf gehad maar er zit niks los. tot nu toe dan.

Komt dit iemand bekend voor? :)

Anders laat ik een ervaren iemand naar kijken. :hmmz

a-manta-turbo

ik denk een fusee kogel

Makko
        Deelnemer

Die heeft wel veel vet bij het bovenste rubber….

silver-vectra-sport

Ik heb hetzelfde probleem met de mijne maar ik vermoed dat het de schokbreker is.
            Ga hem binnenkort toch verlagen en dan komen er nieuwe gekorte gele koni’s onder en 80mm veren van Mantzel.
            Als dan toch de voorkant uit elkaar ligt zal ik gelijk ff alle bussen en rubbers nakijken mocht ik iets vinden laat ik het je weten.
            Eerst ga ik een 2.0 met webers inbouwen dit weekend.:D

Makko
            Deelnemer

Heb bij een Rekord D een keer de fuseekogel eruit gehad tijdens het insturen van een bocht, klapt ineens zo op de bodem. :o

Dus met die gedachten ga ik niet rijden meer, omdat dit al een tijdje gaande is.
              Morgen ga ik nog even kijken wat het kan zijn. ff alles aandraaien of los en weer goed vast.

Zodra ik wat weet plaats ik het ook hier.

opelkadetje
              Deelnemer

had ik bij mn calibra eergister:thumbdown bleek het mijn veer te zijn die was gebroken, er lag een deel los in de schotel.

Makko
                Deelnemer

Heb vandaag het voorwiel eraf gehaald en alles nagekeken, bouten/moeren ophanging enz enz…
                  Nu heb ik ook mijn stabilisator stang ophanging aangedraaid, dus die met die lange bout erdoor. hoe ver draai je die normaal aan?
                  Heb em nu stakker gezet en de rammel is weg, het rijdt ook weer wat vertrouwder…ff sleutelen en je weet meteen met het rijden dat het weer goed zit. :agent

corres
                  Deelnemer

origineel gepost door opelkadetje
                    had ik bij mn calibra eergister:thumbdown bleek het mijn veer te zijn die was gebroken, er lag een deel los in de schotel.

haha had ik ook idem met de vectra
                    een gerammel en gerinkel leek net een losse uitlaatklem.
                    en maar rijden met het raam los om te luisteren.
                    wat een gezoek
                    en ineens schop ik tegen de voorband en hoor ik heel lichtjes het geluid wat in de buurt kwam van het geluid wat ik onder het rijden hoorde vooral bij de drempel.
                    en ja hoor ligt er ook anderhalve ring los in de schotel.
                    had er haast mee op de sloop niet te vinden zo snel dus was even 90 euro kwijt voor zon schijtveer

opelkadetje
                    Deelnemer

wat een geld pfff… bij mij ook zo ja haha en maar luisteren en nix kunnen vinden whaha…. en uiteindelijk tegen de band aanschoppen en toen hoorde ik het pas.

ik had gelukkig nog een verlagingssetje liggen

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.