rammel astra J

Forumindex Forums Modellen Astra rammel astra J

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    fastrogeke
    Deelnemer

Hallo.Ik heb sinds langere tijd last van een rammel onder de motorkap. naar mijn mening iets in de ophanging. Hier is in de garage ook al eens naar gekeken en hun vertelden mij dat het mogelijk zit in de veerpoot en/of de lagering hiervan. Ik heb inmiddels de reactiestangen van de stabilisator stang vervangen en de pennen waar de remklauw over schuift. de opel dealer zegt dat zij bij bepaalde modellen van de astra J de remklauwen hebben vervangen omdat deze ook rammelde. het geluid hoor ik met name over het rijden over een bijv. klinkerweg.over de snelweg hoor ik zelde iets.
      tevens ben ik opzoek naar een opcom versie om mijn astra J uit te lezen. Kan iemand mij vertellen of dit kan met de opcom en welke versie ik moet hebben?
      Mvg Rogé

marcovandervliet@gmail.com
      Deelnemer

Hallo Rogé,

ik ben hier ook heel nieuwsgierig naar, ik ben sinds een jaar in het bezit van een Astra j uit 2010. ik heb ook al eens gekeken naar de remklauwen omdat wanneer het rammelt en je dan de rem iets intrapt is het rammelen over.

tot nu toe nog niets kunnen vinden. Ik hoop dat er iemand is die weet wat het probleem is.

Groeten Marco

SigNumberOne
        Deelnemer

De remblokken rammelen in de remklauwen denk ik, of het blik wat de stof opvangt.
          Er is een update geweest voor de remklauwen, omdat deze teveel speling hadden.

bart-gsi
          Deelnemer

Misschien eens kijken bij de rubbers van de draagarmen en stabilisatorstang. Op de snelweg bewegen die niet tot nauwelijks.. Op klinker wegen zijn die constant in beweging…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.