Forumindex › Forums › Modellen › Astra › ramen tinten, maar ik zit met derde remlicht
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 augustus 2012 om 11:06 #18058377
die 35 % is alleen op de voorste ramen hoor, wanneer jij een rechter buiten spiegel hebt mag je je koffer raam en je 2 achterste zei ramen zelfs wel met een zwarte spuitbus dicht spuiten.
1 kleine tip over die fohn… pas op dat je de folie niet te warm maakt, uit eigen ervaring weet ik dat de rommel dan begint op te krullen ;)
maar je kan het desnoods ook wel aan de binnenkant op maat snijden hoor, is alleen wat lastiger dan aan de buiten kant.
let er wel op dat je de folie niet verkeerd om hebt bij het uitsnijden ;)ik heb laatst een combo de achter ramen gedaan, op de buiten kant afgesneden, binnenkant het rubber er om weg gehaald…. toen het klaar was leek het net als of het er al op zat toen ie van de band rolde, alleen 1 heel klein kreukeltje doordat de filmlaag er te snel afgehaald werd, op dat na is het echt perfect gelukt :)
maar ja, daar in tegen, zoals al gezegt werd hier, jou achter raam loopt bol, zowel van boven naar beneden en van opzij ook.
als je het echt netjes wilt hebben zal ik iemand zoeken die er veel ervaring mee heeft, je blijft waarschijnlijk in alle 4 hoeken een stuk folie “te veel” hebben, heb het nu met meerdere autos geprobeerd, dat valt echt zwaar tegen om het er uit te krijgen.en aangezien het jou eerste keer is… wens ik jou heeeeeel veel succes met je achterraam ;)
ga je nog wel ff bij vloeken denk ik ;)27 augustus 2012 om 17:18 #18058378we gaan het maar gewoon proberen, heb de astra 5 drs van een maat van me ook voorzien van folie, wordt wel leuk werk als het goed gaat, een keer verkeerde plakzijde gepakt :fy1 .
27 augustus 2012 om 18:51 #18058379Heb je ook foto’s van die van je maat.
27 augustus 2012 om 19:27 #18058380@soepkiepe wrote:
die 35 % is alleen op de voorste ramen hoor, wanneer jij een rechter buiten spiegel hebt mag je je koffer raam en je 2 achterste zei ramen zelfs wel met een zwarte spuitbus dicht spuiten.
1 kleine tip over die fohn… pas op dat je de folie niet te warm maakt, uit eigen ervaring weet ik dat de rommel dan begint op te krullen ;)
maar je kan het desnoods ook wel aan de binnenkant op maat snijden hoor, is alleen wat lastiger dan aan de buiten kant.
let er wel op dat je de folie niet verkeerd om hebt bij het uitsnijden ;)ik heb laatst een combo de achter ramen gedaan, op de buiten kant afgesneden, binnenkant het rubber er om weg gehaald…. toen het klaar was leek het net als of het er al op zat toen ie van de band rolde, alleen 1 heel klein kreukeltje doordat de filmlaag er te snel afgehaald werd, op dat na is het echt perfect gelukt :)
maar ja, daar in tegen, zoals al gezegt werd hier, jou achter raam loopt bol, zowel van boven naar beneden en van opzij ook.
als je het echt netjes wilt hebben zal ik iemand zoeken die er veel ervaring mee heeft, je blijft waarschijnlijk in alle 4 hoeken een stuk folie “te veel” hebben, heb het nu met meerdere autos geprobeerd, dat valt echt zwaar tegen om het er uit te krijgen.en aangezien het jou eerste keer is… wens ik jou heeeeeel veel succes met je achterraam ;)
ga je nog wel ff bij vloeken denk ik ;)Ik had het ook over de voorste ramen…achter maakt geen reet uit…
28 augustus 2012 om 15:09 #18058381@Blue-Dragon wrote:
Heb je ook foto’s van die van je maat.
Jawel, die wou 3% erop, ik doe er ook ander folie op, omdat ik maar 1 raam heb voor zien van 15%,
en een rol met midnight dark 15% kost €58,-!! dus ik haal andere foliefotos van me’n maat ze astra:
en ik heb beginnend roest op mijn astra ontdekt :( :
Groeten Jeroen
28 augustus 2012 om 17:32 #18058382Zij ruitjes heb je netjes gedaan. :thumbup
28 augustus 2012 om 17:36 #18058383@Blue-Dragon wrote:
Zij ruitjes heb je netjes gedaan. :thumbup
Dankje Blue-Dragon, die ramen zijn makkelijker te doen dan van een 3drs, omdat de omvang van het glas aan de binnenkant en buitenkant even groot is, en van 3drs (zoals mij) is de buitenkant groter, want aan binnenkant zit nog bekleding, dus moet je hem 2 keer op maat snijden.
Groeten Jeroen
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.