ramen sluiten op safelock

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) ramen sluiten op safelock

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    bouke
    Deelnemer

Beste forummers,

Ik heb een tech 2 module op de kop getikt, maar nou weet ik niet waar ik moet zijn voor mijn comfort module.

Iemand tips en truuks?

Wat kan ik nog meer voor leuke dingen veranderen in mijn zafira a.

beurjean

Om de ramen te laten sluiten met de centrale deur vergrendeling heb je een comfortmodule nodig.
        Bij sommige zit dit er standaard al in.

Je kunt het als volgt controleren.
        Als je met de afstandsbediening de auto op slot zet , druk dan binnen 10 seconden nog een keer op de sluitknop van de afstandsbediening. (safe lock functie) als je een comfortmodule hebt zullen je ramen en schuifdak dicht gaan.

Ook kun je het controleren om met de sleutel de deur op slot te doen en de sleutel omgedraaid houden in sluit stand.
        Gaan je ramen omhoog dan heb je een comfortmodule. Doen ze dit niet dan moet je een comfortmodule inbouwen.

bouke
        Deelnemer

Dan heb ik zeker een comfort module in mijn elegance 1.8 zitten, want sluiten met de sleutel, en dan nog een keer rechtsom draaien, dan sluiten al mijn ramen, maar via de afstandsbediening werkt dit dus nog niet.

Daarom dacht ik een tech 2 te regelen en hem er even bij te programmeren.

Maar dat gaat blijkbaar niet zo 123.

Vandaar dat ik het vraag of iemand mij wat tips kan geven.

Cobus
          Deelnemer

Volgens mij is dit niet met een Tech2 te programmeren.
            je moet de auto voorzien van een extra module.
            Kan even niet zo gauw op de naam komen, maar op het forum is er genoeg wel het een en ander over te vinden.
            Ik heb er elf ook eentje in moeten bouwen, ondanks de ramen wel dicht gingen als je de deur met de sleutel op slot deed.

Cobus
            Deelnemer

Hier een link die je even door kunt spitten.
              Ook staat er een email adres in waar je ze mogelijk kunt bestellen.
              viewtopic.php?f=6&t=152102

marijnl1988
              Deelnemer

Stel je neemt contact met deze persoon op
                En je wilt hem bestellen dan heb ik ook intresse

Heb het doorverbonden destijds maar dat doe ik dus nooit meer weer.

Mijn ramen gingen ook niet bij 1 druk op de knop omhoog of naaf beneden raam schakelaar moest ik ingedrukt houden ( dat wil ik dus niet)

Ik weet niet of dit kastje het inderdaad allemaal wel kan zodat ik rest ook blijft werken zoals het hoort.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.