ramen sluiten met de sleutel

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila ramen sluiten met de sleutel

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    vectra2004
    Deelnemer

Beste forum collega’s

Nu ik 4 elektrische ramen heb wil ik nu verder gaan en wil nu mijn ramen sluiten door 1 keer op de knop van de centrale deurvergrendeling te drukken.

Ik heb het een beetje uitgezocht en weet dat ik een module moet kopen maar verder weet ik het niet omdat er verschillende dingen woorden verteld
      mijn vraag is weet iemand of heeft iemand ervaring met ”de module”

Alvast bedankt voor de reacties

Cobus
      Deelnemer

De module die je nodig hebt is een klein dingtje met een paar draadjes.
        Deze moet je aansluiten op de module voor de centrale deurvergrendeling en moet tevens voorzien zijn van een comfort functie.
        Deze zit aan de bijrijderskant achter het paneeltje aan de zijkant.
        Ik heb deze module twee jaar geleden ingebopuwd en was met een half uurtje gerealiseerd.
        De ramen sluiten alleen als je twee maal op de verrendel toets drukt.
        Of de centrale deurverrendeling is voorzien van een comfor functie kun je als volgt testen.
        Zet eerst de ramen open, draai de deur met de sleutel op slot, draai hem dan terug in de neutrale stand en draai de sleutel weer in de vergrendel stand en hou de sleutel in die stand.
        Nu zullen de ramen zich automatisch sluiten en de deur pinnen worden vergrendeld.
        Gebeurt er niets, dan heb je helaas de comfort functie niet tot je beschikking.
        Wat mij twee jaar geleden verteld is zal het dan helaas niet gaan werken wat jij wilt.
        Maar hang mij er niet aan op, mogelijk is er dan een andere oplossing.
        Dit is het enige wat ik weet en wat mij ter oren is gekomen.
        Succes en hou ons op de hoogte.

hennyw

als je een comfort modulle reeds hebt, gaan de ramen ook open bij de 2e keer ontgrendelen.
          wel de 2e keer vasthouden, voor zowel open als dicht.
          leuke gadget, echter doe je er niks mee….

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.