Ramen blinderen eventueel spuiten?

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Ramen blinderen eventueel spuiten?

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    astraTD

Hello,

In verleden zo’n 4 jaar terug heb ik de andere astra station zelf geblindeerd, resultaat zeer goed, mede ook dat ik toen alle ruiten eruit heb gehad.

Nu wil ik het bij deze station ook doen, folie heb ik liggen.

Alleen door het weer en kou heb ik er weinig zin in, toen was ik toch wel een hele dag mee bezig geweest.

Nu lees ik ook wel dat je je ruiten kunt spuiten met een spray?
      Helaas vind ik niet meer informatie ervan.

Ruiten spuiten moet daarvoor ook de ruiten ervoor eruit?
      Hoe is het zicht van binnen naar buiten?
      Condens heb je niet meer met folie, heb je wel condens als het zelf spuit?
      Geeft spuiten geen problemen met de achterruit verwarming?

Wel spuitbus is het beste? meende spuitbusspray voor je achterlichten donkere temaken?

Natuurlijk hou ik wel rekening mee met spuiten dat je alles moet afplakken en ramen goed moet ontvetten.

Benieuwd wat de reacties zijn.

jeroenk
      Deelnemer

Even een idee hoor, maar als je in foliën geen zin hebt, dan ruil je de ruiten toch gewoon om?! En dan doe je het als het weer beter weer is bij je geschorste TD!

soepkiepe
        Deelnemer

spuiten… weet niet, vind het zo raar klinken ;)
          vergeet niet dat een raam een groter oppervlak is dan een lampje he, beng bang dat je dan de lijnen gaat zien aan de buitenkant als je ze gespoten hebt.
          tenminste, ik ga er vanuit dat je ze van de binnenkant spuit.

maar als je geen zin hebt, en het te koud vind…
          pak ze er per 2 uit, neem ze mee in huis, lekker bij de kachel er mee bezig, alles klaar, dan ff kop koffie en een peukie als je rookt :P dan de 2 terug zetten en morgen de andere 2 ;)

maar wat jeroen zegt vind ik toch eigenlijk wel DE oplossing ;)

astraTD

@jeroenk wrote:

Even een idee hoor, maar als je in foliën geen zin hebt, dan ruil je de ruiten toch gewoon om?! En dan doe je het als het weer beter weer is bij je geschorste TD!

Hoop gedoe om dat klein ruitje weer erin te krijgen bij de achterdeur… was toen al een hoop gevloek.
            Ben nu wel wat rustiger geworden :jerry

Anders proberen om ze te blinderen met de ruiten in de auto… destijds ook een hoop gevloek en 2 rollen naar de knoppen gegooid. Daarom toen alle ruiten eruit gehaald :jerry

Miss een optie wat kippie zegt, 2 met 2 doen.

Toevallig morgen mooi dagje met zon.

Dacht met spuiten ben je tenminste zo klaar.

EdGSI

Spuiten is echt niks!

Het resultaat is wel strak opzich. Maar je ziet helemaal niks meer door de ruit. Beter is om gewoon met folie te doen.

astraTD

Oke morgen mee beginnen anders zondag.

petrolhead

daar zijn speciale spuiten voor, niet die voor de lampen.. maar mij lijkt het ook niks krijg je nooit gelijk denk ik..

oowja als je zin hebt om nog een hatch erbij te doen hoor ik het wel he :vertag

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.