Forumindex › Forums › Techniek › Cih › ragje over le jettronic 2.0
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 maart 2013 om 17:16 #17256242
Hallo.
Als ik mijn le jettronic geen geschakelde plus geef. Ligt dan mijn hele injectie systeem plat?
Deze vraag i.v.m. gas benzine schakelingen.Alvast bedankt
17 maart 2013 om 19:06 #18116815ja! schakelunit, pomp, injectors allemaal plat. pinnetje 15 (uit m’n hoofd dus kaner naast zitten) op je injectierelais.
17 maart 2013 om 19:23 #18116816Oke dus ik leg mn geschakelde plus aan mijn benzine afsluiter en dan moet alles uit blijfen.
De afsluuter moet namelijk ook stroom krijgen om open te gaanDus geen stroom geen benzine.
En geen geschakelde plus op injectie hele systeem plat. Pomp injectoren enz.
MakkieBrdankt :jerry
18 maart 2013 om 20:09 #18116817inderdaad, het is vrij simpel te doen.
18 maart 2013 om 20:39 #18116818Bedankt voor de info.
Morgen even maken. Dan nog een paar remleidingen en hij is apk klaar :thumb19 maart 2013 om 06:49 #18116819Persoonlijk zou ik ervoor kiezen om de groene kabel bij de ECU te onderbreken. Dan blijft de trompet op het thermostaathuis wel stroom krijgen, en gaat hij bij warme motor ook (sneller) open.
Of deze nog werkt bij uitgeschakelde + durf ik niet te zeggen.
19 maart 2013 om 16:41 #18116820@Freestyler wrote:
Persoonlijk zou ik ervoor kiezen om de groene kabel bij de ECU te onderbreken. Dan blijft de trompet op het thermostaathuis wel stroom krijgen, en gaat hij bij warme motor ook (sneller) open.
Of deze nog werkt bij uitgeschakelde + durf ik niet te zeggen.
dan draait mijn pomp nog wel.
19 maart 2013 om 18:02 #18116821Dat extra beetje lucht wat je krijgt als je motor koud is, want meer doet dat trompetje niet, heb je verder met LPG toch weinig aan. Je stelt de (LPG)boel normaal gesproken af pas als de boel goed op bedrijfstemperatuur is.
En idd zou je pomp dan nog wel eens kunnen draaien.
19 maart 2013 om 18:46 #18116822volgens mij draait de pomp dan niet meer, omdat dat de signaaldraad is voor de injectie en voor het relais. Andere aansluitdraden zijn +pomp, C+ en startmotor.
Het relais moet toch ergens het signaal van draaiende motor vandaan krijgen om de pomp te laten draaien. Dus groene kabel los, is pomp ook uit.
20 maart 2013 om 20:59 #18116823ja daar heb je een punt…
die wordt wel aangestuurd door de ontsteking.. ;)aan de andere kant is het ook weer zo dat als hij geen geschakelde + krijgt..
dat dan het hele gebeuren plat ligten dat is mijn bedoeling.
die extra lucht die hij dan krijgt van de hulpluchtschuif hoeft van mij niet
hij loopt zonder voeding op injectie hartstikke mooi. heb op het moment de dikke + van de accu af liggen.en nog even 1 vraagje op benzine
de pomp. kun je die zo op de injectie aansluiten of is het beter om dit via een relais te doen?21 maart 2013 om 05:23 #18116824De pomp schakel je via het injectierelais. nog een relais gebruiken is wat teveel van het goeie…
21 maart 2013 om 19:11 #18116825AnoniemLid sinds:
1 January 1970@sh93 wrote:
Hallo.
Als ik mijn le jettronic geen geschakelde plus geef. Ligt dan mijn hele injectie systeem plat?
Deze vraag i.v.m. gas benzine schakelingen.Alvast bedankt
nee, je koude start ventiel wordt bekrachtigd door startmotor bedienen.
Zie Y13 loopt naar S1 contactnummer 50
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.