Radio/favorieten

Forumindex Forums Modellen Insignia Radio/favorieten

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    apbdekker

Hallo,

Sinds kort ben ik ook in het bezit van een Insignia uit 2013. Na een Vectra en 2 Zafira’s vond ik het tijd voor iets anders.
      Ik moet zeggen dat de Insignia prima rijdt, wel even wennen dat je weer lager zit en het uitzicht rondom minder is dan wanneer in je in een Zafira zit.
      In deze auto zit ook het op dit forum al veel aangehaalde Intellilink systeem. De navigatie werkt tot nu toe naar behoren, alleen nog in Nederland gebruikt.
      Over de radio heb ik een vraag; wanneer ik op audio klik in het hoofdscherm krijg ik de radio met onder in de balk een knop spraak en een knop menu. Ik zou hier graag de favorieten balk (permanent in het scherm) willen hebben maar dat krijg ik niet voor elkaar.
      In de instellingen staan de favorieten op Auto en er zijn er 5 gedefinieerd. Wanneer je op het driehoekje klikt zie je de balk wel maar die verdwijnt weer. Ik zou die balk dus altijd willen zien wanneer je de radio hebt geselecteerd. Weet iemand hoe dit moet?
      Alvast bedankt.

duranduran
      Deelnemer

Het is idd lastig en niet zomaar even uit te leggen.
        Maar als je de handleiding exact leest en aanhoudt volgens de beschrijving lukt het instellen ervan.
        Veel succes!

apbdekker

Uiteindelijk is het heel simpel; via het touchpad kun je swipen; met je vingers naar boven, dan verschijnt de favorietenbalk weer terug in het scherm en blijft dan ook staan.
          Ik dacht dat dit een of andere instelling was.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.