Radio werkt niet help a.u.b.

Forumindex Forums Modellen Astra Radio werkt niet help a.u.b.

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    anemaats

Hallo,

Ik ben sven 21 jaar oud en heb 3 maanden geleden een opel astra H 1.8 sport gekocht.

Maar nu wil ik de geintregreerde radio eruit halen en er een jvc radio dubbel din erin zetten. Maar deze radio doet helemaal niks als ik hem aansluit, enigste wat werkt is de cd uitwerper en het display knopje maar na 3 seconden valt het beeld weer weg. Wie kan mij helpen om deze radio te laten werken?? Ik ben nu al ongeveer 3 maanden bezig met de radio te laten spelen.

Met vriendelijke groeten
      Sven

Botho
      Deelnemer

dubbel din met dvd? Is de draad naar voor massa gelegt? er is een draad die massa moet maken..normaal moet ie ergens op de handrem.(is ervoor dat je onderweg geen tv gaat zitten kijken..)dit kun je verhelpen door hem ergens massa te laten maken..

anemaats

Nee heb geen dvd speler erin zitten. De gele draad geeft wel stroom maar de rode is loos. De radio gaat alleen aan als je rood bij geel toevoegd maar dan blijft die constant aanstaan. Dus waar moet ik mijn geschakelde draad vandaan halen?

TvhR
          Deelnemer

@anemaats wrote:

Nee heb geen dvd speler erin zitten. De gele draad geeft wel stroom maar de rode is loos. De radio gaat alleen aan als je rood bij geel toevoegd maar dan blijft die constant aanstaan. Dus waar moet ik mijn geschakelde draad vandaan halen?

Je verwarmingsmodule er uit klikken. Je hebt hier een dikke rode draad in de rechter stekker zitten. Meet het voor de zekerheid even, maar als het goed is, is dat een geschakelde 12 volt.

anemaats

Ja ik gaat het proberen en iedergeval alvast bedankt. lukt het niet dan zie je vanzelf weer een bericht van me

anemaats

En nu nog een vraag hoe haal ik mijn verwarmingsmodule eruit?

Sjautz

Pik hem van je sigarettenaansteker

TvhR
                  Deelnemer

Als je je radio eruit hebt zie je 2 clips boven op je verwarmingsmodule. Die clips duw je iets naar boven en dan kun je zo de module eruit trekken/kantelen.

De sigarettenaansteker in een Astra H is continu 12 Volt dus dat heeft geen zin.

Spacejam
                    Deelnemer

Hmm, ik zou toch niet graag de volledige radio daarachter zetten aangezien die zekering ook berekend is en een radio kan ook aardig wat trekken. Je kan het beste met een relais werken.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.