Radio vervangen Opel Astra

Forumindex Forums Modellen Astra Radio vervangen Opel Astra

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17265393
    Terpie
      Lid sinds:
      4 October 2010

      Hallo,

      Op dit moment heb ik een Opel Astra Sports 1.4 uit het jaar 2011. Nu wou ik hier de radio van vervangen i.v.m. afwezigheid van bluetooth. Uiteraard zijn de nieuwere modellen mooi ingebouwd met een (luxe) radio van Opel zelf.

      Wat is een goede oplossing hiervoor? Is het uberhaupt wel mogelijk om de radio te vervangen? Deze zit namelijk helemaal ingebouwd. Of kan ik bijvoorbeeld naar de dealer gaan en daar vragen of bluetooth ”geactiveerd” kan worden?

      #18229728
      Andre_Ede
        Lid sinds:
        16 June 2006

        Welk type zit er nu in ?

        #18229729
        Terpie
          Lid sinds:
          4 October 2010

          Ik durf het niet te zeggen. Het betreft een standaard uitvoering van de auto.

          Opel astra 1.4 Sports 2011 (Zilver)

          Dit zal ik vanavond dan even moeten opzoeken.

          Plaatje:
          http://img.autotrader.nl/opel/astra/opel-astra-stationwagen-benzine-grijs-010–70285563-Medium.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

          #18229730
          Andre_Ede
            Lid sinds:
            16 June 2006

            Je zou hier eens kunnen kijken:
            http://www.vplus.nl/shop/products/Zendai-Opel-Astra-J-V93-Navigatie-Multimedia-systeem.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

            #18229731
            opel-mark
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 March 2011

              Ze zijn bij zendai nog steeds niet wakker dat je aan een analoge tv ontvanger niks hebt, er wordt in Nederland (en volgens mij de rest van europa ook niet) geen analoge tv meer uitgezonden, al jaren niet meer.

              #18229732
              Andre_Ede
                Lid sinds:
                16 June 2006

                Een CD 400 als ik het goed zie, even google op dat type en je komt aardig wat topics tegen over het ontbreken van blutooth, wat ik begrijp is het een dure aangelegenheid omdat aan te passen.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.