Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Radio stekker astra H
- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 21 maart 2018om 07:31 door
Sveninho180.
-
AuteurBerichten
-
15 maart 2018 om 11:54 #18353808
Hallo,
Mijn aftermarketradio is overleden.
Jammer Maar helaas, originele er weer in gedaan.
Maar ik miste toch de aux aansluiting, dus een andere cd30 mp3 via marktplaats gekocht.
Een aux kabeltje gekocht, zo’n zwart blokje dat eindigt in een 3.5 mm jack, speciaal voor deze radio.
Maar het probleem is, dat de stekker die uit de auto komt er dan niet in past.
Volgens de klantenservice van Car Interface ( waar ik de kabel gekocht heb) komt dit omdat er bij auto’s waar geen aux voorbereiding op zit andere stekkers worden gebruikt.
Mijn vraag is nu: is hier een verloopstekker voor of kan het gewoon niet?
Lang verhaal, hopelijk is het een beetje duidelijk.
Gr.
Sven Klink
15 maart 2018 om 20:15 #18353829[quote quote=18353808]Hallo, Mijn aftermarketradio is overleden. Jammer Maar helaas, originele er weer in gedaan. Maar ik miste toch de aux aansluiting, dus een andere cd30 mp3 via marktplaats gekocht. Een aux kabeltje gekocht, zo’n zwart blokje dat eindigt in een 3.5 mm jack, speciaal voor deze radio. Maar het probleem is, dat de stekker die uit de auto komt er dan niet in past. Volgens de klantenservice van Car Interface ( waar ik de kabel gekocht heb) komt dit omdat er bij auto’s waar geen aux voorbereidinSven g op zit andere stekkers worden gebruikt. Mijn vraag is nu: is hier een verloopstekker voor of kan het gewoon niet? Lang verhaal, hopelijk is het een beetje duidelijk.
Gr. Klink[/quote]Svenaansluiting C 3-4 en 8
http://pinoutguide.com/Car-Stereo-GMC-Opel-Chevrolet/Opel_CD30_MP3_Head_Unit_pinout.shtml
15 maart 2018 om 22:20 #18353842Bedankt!
Ik zal van de week eens kijken
17 maart 2018 om 15:55 #18353876Ik heb de aux kabel via kabelschoentjes achter op de stekker in de radio aangesloten, maar ik krijg er geen geluid uit.
Zie ik iets over het hoofd, of wil het gewoon niet?
Op de radio kan ik wel aux selecteren.
Gr Sven
17 maart 2018 om 16:59 #18353880[quote quote=18353876]Ik heb de aux kabel via kabelschoentjes achter op de stekker in de radio aangesloten, maar ik krijg er geen geluid uit. Zie ik iets over het hoofd, of wil het gewoon niet? Op de radio kan ik wel aux selecteren. Gr Sven[/quote]
Volgens mij is aux juist een algemene ingang waarop je een geluidsbron kunt aansluiten en afspelen
21 maart 2018 om 07:31 #18354000Het is eindelijk gelukt.
Ik heb een nieuwe aux kabel besteld en een deel van de bestaande stekker afgehaald zodat de aux stekker er in past.
Gelijk maar een aansluiting gemaakt.

-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.