Hallo,
Ik heb sinds kort een rode opel agila a uit 2001 en ben dus ook nieuw op dit forum.
Nu heb ik een aantal dingetjes aan de auto gevonden die ik graag anders wil, maar ik loop tegen wat problemen aan….misschien kunnen jullie mij advies geven?
Ik wil graag mijn dashboardverlichting rood maken maar, ik kan nergens terug vinden welk type lampje dit moet zijn?! En kan ik gewoon leds nemen? En zijn het voor alle lampjes (verlichting, ventilator, boordcomputer, tellerhuis) hetzelfde??
Ik heb de originele radio vervangen en eruit gehaald, nu heb ik daar een nieuwe dubbel din radio erin geplaatst, echter onthoud hij wel de instellingen maar geen datum tijd…net zoals de boordcomputer elke x zich reset?! Ik doe dus ergens iets fout, iemand een idee?
Mijn spiegels kan ik niet stellen, zowel links als rechts niet…nu heb ik de stekker doorgemeten welke op de schakelaar komt en deze geeft stroom…zijn er bekende problemen mee??
Mijn benzinelampje licht niet op als de benzinemeter het reserve raakt, kan dat een defect lampje zijn of eerder wat anders?!
Nog een laatste vraag, ik wil graag een module tussen mijn centrale deurvergrendeling plaatsen, maar de module doet alleen maar sluiten en niet openen. De beide min draden met open en sluitpuls heb ik wel gevonden…
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Jordy