Radio / speakers ploppen bij aanzetten lampen

Forumindex Forums Modellen Astra Radio / speakers ploppen bij aanzetten lampen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Ben86
    Deelnemer

Hi allen,

Uiteindelijk ben ik voor een AliExpress Android radio gegaan na aanleiding van mijn aux zoektocht (https://opel-forum.nl/forums/topic/astra-h-aux-mogelijkheid/).

Heb uiteindelijk deze gekocht:
      https://www.aliexpress.com/item/Android-6-0-2-DIN-DVD-GPS-for-Vauxhall-Opel-Astra-H-G-J-Vectra-Antara/32789005299.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.3f9a4c4dpImtkf

Werkt, past perfect, draait navigatie, spotify etc etc. Bluetooth werkt met extern microfoontje dus bellen in de auto werkt ook. Heeft ook internet; heb mijn telefoon zo ingesteld dat deze een wifi hotspot maakt zodra deze verbind met de bluetooth van de auto. Audio kwaliteit is veel beter dan de CD30 MP3.

Installatie was eenvoudig; unit eruit, nieuwe unit connecten met bijgeleverde kabeltjes en alles werkt.

Er is echter 1 máár; Als ik mijn auto aanzet, én als ik mijn lampen aanzet hoor je een plop over de speakers. Dit was voorheen niet zo. Het is niet dramatisch, maar mijn perfectionisme vind dit irritant. En ik ben een beetje bang dat dit wellicht resulteert in schade aan de systemen op de lange termijn. Is er een manier om dit op te lossen?

Alvast bedankt!

Groeten Ben

Ben86
      Deelnemer

Kleine zij note, bijgaand wat foto’s voor geinteresseerden.IMG_20181022_185618IMG_20181022_185649IMG_20181022_185642

Rick-Opel
        Deelnemer

Ik wil deze in mijn Corsa C hebben, helaas vind ik die knik die er in zit jammer. Ik snap dat je hem bij de Astra H er in wil hebben, maar bij de Corsa C  van mij lijkt het dan niet wat denk ik. Ik ben al steeds aan het zoeken naar varianten.

StephanHul
          Deelnemer

<p style=”text-align: left;”>Goedenavond Ben/anderen</p>
            Ik heb vanavond precies zo’n schermpje ingebouwd in mijn astra H, eerder gebruikt in een corsa C.

Nu heb ik exact zo’n plop bij het inschakelen van contact/lichten. Vraag me ook af of dit schadelijk is (irritant is het wel), in corsa had ik dit probleem niet.

Iemand die de oplossing heeft of weet wat het precies is? Hoor graag

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.