Radio probleem

Forumindex Forums Modellen Corsa Radio probleem

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Kevin Kerbel
    Deelnemer

Goedemiddag,

ik heb een aftermarket radio in mijn d corsa geplaatst met canbus box en alles maar als de radio aangaat blijft het dashboard schermpje waar de datum op komt staan op WELCOME! En de stuurwielbediening werkt niet als ik via de instellingen instel op het model d corsa geeft de radio functionless aan kan iemand me hiermee helpen? Alvast bedankt

mvg kevin

liviu2004
      Deelnemer

Dat is geen opel probleem toch? Moet je met de radio fabrikant spreken.

Kevin Kerbel
        Deelnemer

Ik heb het probleem gevonden blijkbaar de stekker die in de passagierskant in de deur zit gaf soms wel soms geen cntact met de speaker waardoor geeneen speaker het meer deed. Nu is mijn vraag komt dit vaker voor? En is dit dan gewoon slecht contact of een kabelbreuk? Want nadat ik de stekker los gehad heb en schoon geblazen heb ik een paar drempels gepakt en heb ik geen gekraak meer en de muziek valt niet meer weg

alvast bedankt voor reactie mvg Kevin

Waylon194
          Deelnemer

Dit probleem heb ik nog nooit gehoord, maar goed een kabelbreuk is zeker mogelijk,  pech hebben met slecht contact ook.
            Je kan preventief kijken of je een kabelbreuk kan vinden, eventueel met een multimeter. Maar de tijd zal het zeker leren :-)

Kevin Kerbel
            Deelnemer

Het is toch een kabelbreuk denk een hele kleine want heb nu wel weer iets vaker geluid en ligt echt aan een rotonde of drempel morgen maar eens verder kijken, bedankt voor je reactie!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.