Radio Philips CCRT 700

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Radio Philips CCRT 700

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    center
    Deelnemer

Hallo jongens,

ik heb sinds kort weer een Vectra B HB, een 2,5 V6 CDX uit ’99 met 122.000 op de teller, echt een plaatje.

In deze auto zit standaard een Philips CCRT 700 radio met cd wisselaar van Blaupunkt. Vandaag heb ik een simkaart
      van Vodafone opgehaald (dualsim) maar radio kan geen netwerk vinden. Bereik heb ik wel. Wie weet welke providers deze radio nog ondersteund? Je kunt zelf ook netwerken selecteren zoals NL libertel (is nu vodafone volgens mij) en PTT telecom (KPN?) zonder resultaat.
      Wie kan heeft de gouden tip voor mij? B.V.D.

Gr Frank

sw_reijnders
      Deelnemer

die oude gsm modules werken op 900mhz netwerk

even simpel googelen levert het volgende op

https://www.vodafone.nl/900mhz/” onclick=”window.open(this.href);return false;

je zou nog eens bij KPN kunnen informeren

arjontje
        Deelnemer

Hij zou idd moeten werken. Ik maakte ook gebruik van Vodafone met mijn ccrt700 en dat werkte perfect.
          Maar ik neem aan dat je niet het 4g abbonoment hebt. Die maakt namelijk gebruik van een andere frequentie.

wim-v6
          Deelnemer

Ik heb een kpn in mijn ccrt700 deze doet t prima.

Djjuergen heeft vodafone en die doet t ook prima.

Bij station en hatchback;

Het kan zijn dat de antennevoet is vervangen voor een zonder telefoon ontvanger.

Antenne zit samen met de radioontvanger in de dakantenne.
            Deze heeft 2 antenne aansluitingen en een voeding, een gewone 1 antenne aansluiting en een voeding.

Sedan:
            Deze heeft een losse antenne voor de telefoon op t dak.

Het kan ook zijj dat de antenne kapot is.

Door WIM-V6, vanaf de teledinges
            let daarom niet te veel op SPELFOUTEN.

center
            Deelnemer

Wat raden jullie me aan om nu te doen? Hemeltje ff loshalen en bedrading controleren of gewoon antenne vervangen? Deze ziet er ook niet superfris meer uit. Moet ik deze bij dealer bestellen of kan ik 1 bij de 1e de beste automaterialen zaak kopen?

Toen ik mijn simkaart opgehaald heb vertelde de verkoper dat dit een snelle simkaart is qua opstart van een telefoon… of heb ik nou gewoon een verkeerde simkaart?

wim-v6
              Deelnemer

Is een speciale radio / telefoon antenne, met opel / din aansluitingen.

Enige wat scheelt is dat enkel de netwerken van KPN, en VODAFONE (vroeger Libertel) werken op 900mhz) andere werken niet op je radio.

Je zou als je uit de buurt komt mijn kaart wel kunnen proberen, of een kpn (telfort) prepaid kaartje kunnen proberen.

Kans dat dat anders is als bij de opel eigen stekkers.

center
                Deelnemer

Vanmiddag bij de KPN shop geweest en even een kpn kaartje mogen proberen.
                  And guess what? De radio werkt perfect met telefoon! Over 2 maand mag ik een nieuw toestel uitzoeken en zal dan overstappen naar KPN. Bedankt voor de info! :thumb

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.