radio ontvangst slecht astra cabriolet 2002

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum radio ontvangst slecht astra cabriolet 2002

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17224931
    weber
      Lid sinds:
      11 August 2010

      hallo,ik heb pas een astra cabrio gekocht uit 2002, nou zit ik met een antenne ontvangt die slecht is,het licht niet aan de radio.
      er zit geen originele radio meer in, kan het zijn dat de antenne voorzien is van een versterker, en omdat ik nu een andere radio er in heb dat hij geen stroom krijgt, er licht namelijk nog stekker los, en die isvoor het scherm.
      mvg
      leon

      #17715105
      sw_reijnders
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 October 2005

        Hoi Leon, welkom hier.

        psst . . . je zit hier wel tussen de vectra’s he ;) . . . astra deel is er een omhoog.

        maar inderdaad radio pin 7 = SPANNINGS VOORZIENING ANTENNE, WISSELAAR EN DISPLAY
        Dus het stekkertje weer aansluiten.

        Dan zal je datum wel weg gaan op je scherm als je de radio aan zet, maar dan heb je in ieder geval ontvangst.

        #17715106
        weber
          Lid sinds:
          11 August 2010

          hallo bas ja ik zag het te laat dat ik tussen de vectra s zit.
          maar die losse stekker die kan ik niet op mijn radio aansluiten,maar als ik het dus goed begrijp en ik zet er stroom op, op pin zeven, dan krijgt mijn antenne versterker dus stroom.
          mvg leon

          #17715107
          sw_reijnders
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 October 2005

            ja precies

            deze stekker komt uit je auto (en er zal wel een verloop naar je aftermarket radio gaan)
            kijk de boel nog eens goed na.
            eigenlijk heeft elke radio op pin 7 wel de remote voor bv een versterker.

            #17715108
            weber
              Lid sinds:
              11 August 2010

              hallo bas bedankt, ben en beetje laat met posten, maar ben 3 daagjes weg geweest.
              mvg leon

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.