radio ncdr 1100 zafira a met parrot carkit

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen radio ncdr 1100 zafira a met parrot carkit

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17263148
    niels struik
      Lid sinds:
      16 December 2013

      Heren,
      Ik heb het volgende probleem met mijn ncdr 1100 radio navi icm een parrot carkit.
      Als ik het gesprek beantwoord en hang op via de bleutooth carkit dan komt mijn volume van de radio volop terug dus maximaal volume hard!!!!
      Als ik de radio uitzet en weer aan dan is het weer zoals voordat de carkit het volume onderbrak voor het telefoongesprek.
      Wue heeft hier de oplossing voorof weet meer van dit probleem?

      Alvast bedankt!
      Gr Niels

      #18205661
      niels struik
        Lid sinds:
        16 December 2013

        probleem zelf gevonden topic kan gesloten worden..

        #18205662
        Haasje17
        Moderator
          Lid sinds:
          8 September 2009

          en wat was het nu?

          #18205663
          niels struik
            Lid sinds:
            16 December 2013

            Het probleem zat hem in de mute draad die zit bij de parrot op pin 1 van de iso stekker dat is bij d’r deze radio de draad van de draadloze afstandsbediening en dan gaat hij op Max volume staan al geef je deze draad een + of een – :swear

            #18205664
            Berthadders
              Lid sinds:
              5 May 2011

              Hóe heb je Dit opgelost dan? Moet je gewoon die kabel los halen? Heb namelijk hetzelfde probleem

              #18205665
              kadett-supreme
              Deelnemer
                Lid sinds:
                4 July 2004

                ja dat zou ik ook weleens willen weten. ik heb dat ook…

                #18205666
                erik2003
                  Lid sinds:
                  16 August 2015

                  ben nieuw op het form, sinds vrijdag mijn eerste opel, een corsa c.

                  Gelijk met parrot overgezet, maar heb bovengenoemd probleem ook.

                  Iemand een oplosssing?

                  #18205667
                  ackuijt
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    19 February 2008

                    Beste,

                    In de Zafira A van mn vrouw is vanuit de fabriek een Siemens NCDR 1100 aanwezig met een af-fabriek telefoon voorbereiding
                    Tot voor kort werkte dit prima echter nu schakelt de radio niet meer in mute als er een telefoongesprek plaatsvind.
                    Ik heb zelf even eigenhandig de mute input op de ISO connector aan massa gehangen maar de radio reageert hier niet op. :shock: :shock:

                    Onlangs is de radio wel uit de auto geweest om het front te herstellen, zou het zo kunnen zijn dat de mute input op de Siemens via de CAN-bus geactiveerd moet worden??

                    Hoor graag

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.