Forumindex › Forums › Modellen › Omega › radio met cd speler
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 september 2009 om 19:57 #17521542
origineel gepost door tcat
Is idd een goede vraag van Tonsr.Of het mogelijk is.
Stel je haalt de Flips eruit, en monteerd hier een Pioneer.
Moet je dan een extra stekker hebben die op zijn display zit aan gesloten?
Is hier een verloop van, of werkt het display dan gewoon niet meer, met een ander merk radio???Der zijn radio’s die hebben een soort koppel kastje die het signaal van de stuurbediening omzet in een leesbaar signaal voor de radio.
Pioneer en Jvc hebben dit zeker.
GR jack
17 september 2009 om 22:39 #17521543origineel gepost door martijn_maja
tcat daar zijn verloop stekkers voor te krijgen.enne peter en jacco. ik heb er geen liggen :jerry
OK, weten we dat ook weer.
Had er al wel zo’n vermoedde van.
Dit is zeker alleen te verkrijgen bij de VOD?
Of ook bij de betere audio zaken…18 september 2009 om 08:01 #17521544origineel gepost door tcat
Of ook bij de betere audio zaken…Die kan je kopen bij de (betere) winkel die de radio levert.
Voor elk merk radio heb je andere verloop modules deze zijn vaak gecombineerd met de stuurwielbediening.Peter
18 september 2009 om 08:13 #17521545origineel gepost door TonSR
ok,sjors ten eerste bedankt voor de reactie,maar ik snap even niet
wat je bedoel met tussen de achterbak en de lucht rooster boven de aandrijf as,heb station,mogelijk heb jij het over een sedan,of
vergis ik mij nu.sorry maar het is mij niet duidelijk.Bij de sedan zit deze aan de onderkant van de hoedenplank gemonteerd thv de schokdemper.
Bij de Caravan zit deze tegen het dak gemonteerd aan de linkerkant thv het linker achterraam.
Wat ook mogelijk is dat deze geplaatst wordt op de middentunnel tussen de twee achterpassagiers.Peter
20 september 2009 om 20:50 #17521546origineel gepost door Vega
origineel gepost door tcat
Of ook bij de betere audio zaken…Die kan je kopen bij de (betere) winkel die de radio levert.
Voor elk merk radio heb je andere verloop modules deze zijn vaak gecombineerd met de stuurwielbediening.Peter
Tenks Peter,
Zal van de week effe verloopje gaan halen voor hem..
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.