Radio laat grote ‘gap’ achter

Forumindex Forums Modellen Corsa Radio laat grote ‘gap’ achter

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17253707
    zweetkonijn
      Lid sinds:
      16 December 2012

      Hey allemaal.

      In mijn Corsa zit nog de orginele radio met CD speler, maar helaas geen USB aansluiting…
      Om nu telkens een CD’tje te branden met mijn muziek op zie ik niet zitten, dus wil ik een nieuwe radio aanschaffen met USB aansluiting.

      Enkel het probleem is dat mijn huidige radio groot is (in hoogte) en alle modellen met USB zijn klein.
      Na wat te googlen zijn hier blijkbaar frames voor.

      Maar welke zijn geschikt, en welke radio raden jullie me aan?

      #18085449
      Jurgen
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 September 2007

        Wat voor Corsa heb je? Een Corsa C denk ik? Die heeft inderdaad een zogenaamd dubbel DIN/2 DIN radiosysteem. Er zijn frames die van een 2 DIN ruimte een 1 DIN (dus voor “normale” radio’s) maken. Radio’s maakt niet zoveel uit, gewoon een gerenommeerd merk nemen.

        #18085450
        zweetkonijn
          Lid sinds:
          16 December 2012

          Klopt. Ik heb een corsa c.
          Moet je ook nog een tussenstuk of dergelijke ? Om een gewone radio aan te sluiten aan de kabels van de standaard?

          #18085451
          Jurgen
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 September 2007

            Ik weet niet precies hoe dat zit, grote kans dat er een ISO stekker aan zit. Als je een nieuwe radio koopt zit er vaak een verloopstekker bij van ISO naar de radio. Anders zijn die vaak wel te verkrijgen via een autozaak waar ze audio verkopen.

            #18085452
            manac
              Lid sinds:
              7 October 2008

              Als je een 1 DIN radio wilt is er gewoon een 2 Din frame te koop waar een 1 Din radio inpast en een opbergvakje.
              Je kan ook kijken voor een 2 DIN radio, dan ben je klaar.
              Als het goed is, is het plug and play met de stekkers die er al inzitten.
              Het enige dat je moet aanschaffen bij stuurwielbediening is een adapter.(die zijn wel prijzig)

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.