radio in handschoenenkastje bouwen

Forumindex Forums Modellen Astra radio in handschoenenkastje bouwen

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17230778
    Ronald79
      Lid sinds:
      13 September 2010

      Hallo allemaal,

      Wie o wie kan er mij advies geven over hoe ik mijn 1 dins dvd speler in mijn handschoenenkastje kan inbouwen van mijn opel astra H station?
      Of wie heeft er foto’s hiervan, zodat ik een idee kan krijgen.
      Waar kan ik mijn schakel 12V vandaan halen?

      Gr.

      Ronald Gouw

      #17793336
      Hans1991
        Lid sinds:
        29 September 2010

        je schakel 12v kan je van je sigaretten aansteker halen mischien? maar hoe bedoel je naast je gewone radio een dvdspeler erbij?:o

        #17793337
        Ronald79
          Lid sinds:
          13 September 2010

          Ja, gewoon als dvd speler, het idee hierachter is , dat mijn vrouw de film kan aanzetten voor onze dochter( nog niet oud genoeg om het zelf te doen, laat staan te snappen) op de schermpjes in de hoofdsteunen. deze ben ik van plan om in het handschoenenkastje te bouwen.

          #17793338
          Juffer1
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 July 2006

            Leuk plan Ronald !

            Die sigaretten aansteker is overigens niet bij alle H’s een geschakelde 12V.
            In de GTC van Matador hebben we een constante + gepakt en deze onderbroken met een wipschakelaar.

            DVD speler in het dashboardkastje bouwen gaat prima lukken, een PS2 past daar ook in dus gaat een DVD speler ook lukken.
            Mocht je er nog 1 zoeken, ik heb nog een 1 DIN dvd speler te koop, speelt alles af en is nog in prima staat.
            Ligt op dit moment in de loods van Paul.

            Gr. Arjan

            #17793339
            Ronald79
              Lid sinds:
              13 September 2010

              Hey Arjan,

              Heb al een nieuwe dvd, was in de aanbieding en gelijk met scherpje, alleen heb ik al geprobeert de radio te plaatsen, maar als ik hem op de bodem leg kan mijn klepje niet meer dicht, dus moet ik de dvd speler onder een bepaalde hoek plaatsen en dat valt niet mee, heb je misschien foto’s van radio’s die ingebouwd zijn in dergelijke gevallen?
              Anders ga ik denk ik een keertje langs Matador langs, misschien dat hij me raad kan geven.

              Gr. Ronald

              #17793340
              No Name
                Lid sinds:
                8 September 2010

                [rquote=1837573&tid=140157&author=Hans1991]je schakel 12v kan je van je sigaretten aansteker halen mischien? maar hoe bedoel je naast je gewone radio een dvdspeler erbij?:o[/rquote]

                Ik heb de geschakelde + van de module van de verwarming (onder de radio) gehaald voor mijn parrot. Misschien is dat een optie?

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.