Ik ben vandaag bezig geweest om een parrot mki9200 aan te sluiten in mijn vectra 2003 model .
Heb er een speciale iso2car stekker voor gekocht maar nu is het probleem wanneer ik de iso2car ertussen steek de radio niks meer doet,wanneer ik op de knop druk om de radio aan te zetten gaat de parrot aan maar de radio blijft dood .
Heb de rode en de gele draad ook al geprobeerd om te draaien maar helaas geen resultaat,heeft iemand hier ook problemen mee gehad of weet iemand een oplossing dan hoor ik het graag het gaat dus om de iso versie en niet de canbus .
helaas is het dat niet, zover kom ik niet eens radio krijgt op de 1 of andere manier geen voeding krijg ook geen safe op mn display radio is compleet dood sluit ik hem echter op de orginele stekker aan is er geen probleem het is puur de tussenkomst van de kram iso2car stekker
Zit de stekker die in de radio gaat er wel helemaal goed in ?
Bij mijn Astra gaat dit heel stroef waardoor hij aan de binnenzijde niet in 1 keer helemaal lekker erin wil.
Optie : Radio eruit halen, dan de stekker eerst in de radio doen, vergrendeling erop klikken en dan pas de stekker in de parrot / auto steken.
Overigens wel raar dat je de parrot gewoon uit die CAN stekker kan halen, bij de Astra en Corsa moet je namelijk nog ergens een geschakelde plus weg zien te halen