Radio en Klok krijgen geen stroom HELP!!

Forumindex Forums Modellen Astra Radio en Klok krijgen geen stroom HELP!!

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17256537
    RMA
      Lid sinds:
      12 August 2012

      Gisteren viel tijden het rijden de radio uit. Deze eruit gehaald en schoon gemaakt. Weer erin gedaan en helemaal niks. Kabels los gehaald en toen viel op dat ook het scherm met de tijd en temp. zwart was.
      Heb zekeringen gecontroleerd maar allemaal nog goed.
      De rest van de middenconsole doet het wel nog en dat is wat mij juist angstig maakt en waarvan ik denk dat er iets geknapt en/of kapot is!

      Heeft iemand enige idee wat en hoe ik dit kan redden want ben bang dat het erg duur kan gaan worden :cry

      #18120037
      Vannos
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 November 2010

        Weet je 100 % zeker dat de zekeringen goed zijn. en controleer alle bedrading achter je radio
        vaak zie ik bedrading met x aantal kroonsteentjes er in wat natuurlijk niet hoort.

        #18120038
        RMA
          Lid sinds:
          12 August 2012

          Ik ga ze zo nog eens controleren maar, ook met de kabels van de radio los deed het scherm van de klok het niet.

          #18120039
          Vannos
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 November 2010

            @RMA wrote:

            Ik ga ze zo nog eens controleren maar, ook met de kabels van de radio los deed het scherm van de klok het niet.

            Weet niet hoe het zit met dat schermpje maar volgens mij word die gewoon verlicht door een lampje achter het schermpje, kans dat die kapot is is er ook natuurlijk

            heb je nog een originele radio ?

            #18120040
            RMA
              Lid sinds:
              12 August 2012

              @Vannos wrote:

              @RMA wrote:

              Ik ga ze zo nog eens controleren maar, ook met de kabels van de radio los deed het scherm van de klok het niet.

              Weet niet hoe het zit met dat schermpje maar volgens mij word die gewoon verlicht door een lampje achter het schermpje, kans dat die kapot is is er ook natuurlijk

              heb je nog een originele radio ?

              Nee heb een JVC erin gezet ongeveer 5 maanden geleden. En viel de afgelopen tijd af en toe uit en deed het daarna weer maar, nu gewoon niks meer. En zekeringen zijn allemaal in orde behalve eentje, heb die vervangen maar, volgens mij niet die van de radio.

              #18120041
              Vannos
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 November 2010

                heb je nog een andere radio om misschien even te testen !

                #18120042
                RMA
                  Lid sinds:
                  12 August 2012

                  Nee helaas niet :(

                  #18120043
                  RMA
                    Lid sinds:
                    12 August 2012

                    Helemaal opgelost!
                    Middenconsole eruit gehaald en zag dat een van de draden uit de klok display los was.
                    Vast gemaakt, klok kwam tot leven en zo ook de radio!
                    :D

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.